Ut på tur (i Norge)

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Jerazol
Inlägg: 208
Blev medlem: sön 04 jan 2009, 16:23
Kontakt:

Ut på tur (i Norge)

Inlägg av Jerazol »

I stedet for å fortsette å spamme Danmark/Norge-seksjonen av forumet, så tenkte jeg at jeg får heller legge inn en tråd her :-)

Har vært litt rundt om de siste ukene og kommet over litt forskjellig morsomt.

En nedlagt beinmelsfabrikk

Bild

Bild

Bild



Et forfallent "slott" utenfor Drammen
De som ikke liker denne typen bilder får ev. hoppe over denne :-)
Bild

Bild

Bild

Bild



Del av en forsvarslinje som skulle stoppe den røde fare
En nedlagt stridspost planlagt på 80-tallet og bygget på 90-tallet før man innså at den kalde krigen var over og at denne typen anlegg var utdatert. Dette er 1 av totalt 3 anlegg som ble bygget langs denne forsvarslinjen. Anlegget er solgt til private og står nå ubrukt, men strøm og avfukting etc. går fremdeles.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild


HKB Birkenstraße
Gamle kystfort er fremdeles min favoritt. Spesielt når de er slik som dette der alt står åpent og som en ekstra bonus, så har det et stort fjellanlegg. :D

Bild

Bild

Bild
TommyG
Blogg: Derelict and disused / Flickr: Photostream
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Grymt jobbat ! Dom där vågarna är förbaskat fina :)
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

Läckra motiv! Jag hoppar gärna över den stilen på efterbehandling, man annars toppklass. :)
Jerazol
Inlägg: 208
Blev medlem: sön 04 jan 2009, 16:23
Kontakt:

Inlägg av Jerazol »

Takk, det dukker jo opp litt av hvert her i Norge og, men vi har jo ikke et like stort miljø i Norge, så det tar lenger tid å finne fram til alle plassene :-)

[quote=""bunkrologen""]Läckra motiv! Jag hoppar gärna över den stilen på efterbehandling, man annars toppklass. :) [/quote]

Joda, jeg prøvde å ta med litt både med og uten, slik at det var noe for enhver :-) Jeg må vel innrømme at det muligens har tatt litt av i enkelte av bildene ;-)
TommyG
Blogg: Derelict and disused / Flickr: Photostream
Skriv svar