rosa kattens ruinromantiska expeditioner

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Kan inte göra annat än att hålla med föregående talare. Fullkomligt lysande!
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
Eternit
Inlägg: 54
Blev medlem: sön 19 okt 2008, 12:53
Kontakt:

Inlägg av Eternit »

Osch! Dina bilder är helt fantastiska! Det gamla militärsjukhuset är verkligen något alldeles extra, och jag gillar verkligen din variation av vinklar och motiv. Så vackert och så genomtänkt, precis så här ska det se ut!

Fortsätt i samma stil!
Användarvisningsbild
Hawkbat
Inlägg: 37
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 20:23

Inlägg av Hawkbat »

Tror ni lyckas fånga oss åskådare genom att ni på ett ovanligt bra sätt skapar en lyckad mix av olika motiv, fotovinklar och färger. Variationen är väldigt stor och att det finns personer med på bilderna tycker jag bidrar till detta. De flesta av oss är annars ganska rädda för att ha något annat än döda föremål med på våra bilder. Håller alltså med alla föregående talare om lovorden.
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""Hawkbat""]Tror ni lyckas fånga oss åskådare genom att ni på ett ovanligt bra sätt skapar en lyckad mix av olika motiv, fotovinklar och färger. Variationen är väldigt stor och att det finns personer med på bilderna tycker jag bidrar till detta. De flesta av oss är annars ganska rädda för att ha något annat än döda föremål med på våra bilder. Håller alltså med alla föregående talare om lovorden.[/quote]

Får igen tacka för alla lovord (även Eternit och LowAndSlow förstås). Mycket kul att siten uppskattas. Sådär jättemycket personer vet jag inte om jag tycker vi har med, vi försöker väl vara hyfsat osynliga, men ok, jag glömde visst plocka bort en bild på min kompis i Beelitz t ex :) Sen har vi förstås Ripp senior bland Bromöllabilderna, fast han ingår inte i "crewet" :D
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Rutger
Inlägg: 264
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 21:02

Inlägg av Rutger »

Med beröm godkänt.
Modern Swedish Ruins - http://www.swedishruins.se
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Så var det uppdaterat, under den senaste veckan med 2 sanatorier och Yngsjöfors.

http://rosakatten.ickeliv.se/
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

Gillade bilderna från den 17:e :)
Framförallt i rummet med dom stora fönstren och den vackra utsikten!
Användarvisningsbild
wroomlars
Inlägg: 288
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 19:57

Inlägg av wroomlars »

Dra på trissor, Sanatorium i Västergötaland. Det har gått mig helt förbi. :eek:
Grymt bra bilder du tar, bra bildspråk och en jävla höjdare till hemsida att sitta och titta på .
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""wroomlars""]Dra på trissor, Sanatorium i Västergötaland. Det har gått mig helt förbi. :eek:
Grymt bra bilder du tar, bra bildspråk och en jävla höjdare till hemsida att sitta och titta på .[/quote]

Hihi, har du missat hela långa "Ännu ett Sanatorium..."-tråden? Då har du lite läsning (och fototittande) att ta igen :)
Tackar så mycket för vänliga ord!
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: rosa kattens ruinromantiska expeditioner

Inlägg av Grishnac »

Kustsanatoriet är ju helt fantastiskt! Känns nästan som att man blivit santorienarkoman på senare tid.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Skriv svar