Saddams fotoalbum

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Saddams fotoalbum

Inlägg av Saddam »

Tänkte göra som alla andra och(äntligen) starta en tråd där man hittar mina bilder snabbt och enkelt...
Har lagt upp mina bilder på följande sidor, klicka på länkarna för att komma till albumen:
pixbox.se (pixbox läggs ner vid månadsskiftet November/December)
flickr.com

Pixbox fungerar "sådär" just nu, de har haft problem enda sedan Maj i år. Om sidan mot förmodan skulle hämta sig och börja fungera som vanligt så kanske jag fortsätter att lägga upp bilder där... annars så får det bli flickr.com där jag börjat lägga upp några album(sets) lite smått. Fråga inte mig varför jag heter Under_Jord på den sistnämnda sidan, fråga istället dem varför jag inte fick heta Saddam som på alla andra ställen. :rolleyes: Det namnet kanske redan var upptaget eller så får man inte heta så?

De äldsta bilderna från 2008 syns inte just nu, det enda som syns är tomma album som ev. återställs någon gång i framtiden. Får se vad som händer, som tur är så har jag alla bilder sparade på någon hårddisk någonstans... Jag gillar all sorts UE, allt ifrån ödehus till militäranläggningar och stora fabriker. Har en hel del gamla bilder från 2009 och 2010 som jag inte orkat/hunnit gå igenom än så det kan hända att det dyker upp en del bilder från platser som inte längre finns kvar nu under kommande vinter, så håll utkik...

Kommentera gärna bilderna. Ris och ros mottages tacksamt. Gör det antingen här eller i något utav albumen(kommentarsfälten). Svarar gärna på frågor ifall ni har några.

Bild
Senast redigerad av 2 Saddam, redigerad totalt 0 gång.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

En liten uppdatering:
pixbox läggs ner helt så den länken kommer att fallera snart, tyvärr kommer detta ske med alla bildlänkar på detta forum också...

Ska sakta men säkert börja lägga upp gamla bilder på flickr-kontot.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

I sommar kan ni följa mig på Instagram.
Mitt användarnamn: saddam.ue

Nej, jag ska inte lägga systemkameran på hyllan, kommer bara lägga upp lite smakprov på vad som kommer dyka upp i fotoväg senare i år. Just nu befinner jag på resande fot så det kan vara lite ont om nya bilder på Flickr.

Ha en fortsatt trevlig sommar! :)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Följer! Nostalgin när bilder från läderfabriken dyker upp framför en...!!
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""riddar m""]Följer! Nostalgin när bilder från läderfabriken dyker upp framför en...!![/quote]
Ha ha, kul att det glädjer någon. Laddar upp lite gamla bilder för att lära mig Instagram, är inte så duktig ännu...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Psycho
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 29 jun 2014, 23:00

Inlägg av Psycho »

Jag följer dig jag också nu!
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

Jag följer också !
Generalius
Inlägg: 39
Blev medlem: ons 06 nov 2013, 19:50

Inlägg av Generalius »

Följer, tror jag till och med såg dig i gränkan idag ;)
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Hittade din instagram för några dagar sen när jag själv reggade mig men jag har fortfarande inte fattat grejen riktigt så jag får återkomma med min adress eller vad det nu kallas, tror det är adexplorandum men jag vet inte, har inte lagt upp nåt kul än bara några testbilder. Så knöligt allt är för oss stackare som inte fattar :rolleyes:

Jp: känner mig gammal, hur länge har facebook funnits nu? -Det är nämligen ännu en sak jag inte fattat grejen med heller men det har jag å andra sidan inte ens brytt mig om att försöka ge mig på än.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Saddam""]I sommar kan ni följa mig på Instagram.
Mitt användarnamn: saddam.ue

Nej, jag ska inte lägga systemkameran på hyllan, kommer bara lägga upp lite smakprov på vad som kommer dyka upp i fotoväg senare i år. Just nu befinner jag på resande fot så det kan vara lite ont om nya bilder på Flickr.

Ha en fortsatt trevlig sommar! :) [/quote]

Instagram, Flickr.....?
Nänä, kör med kameran du.
Varför inte gå "all in" och gå med på fejjan och ÖP?
Tom en sån egensinnig vrång person som jag har gått med.
Det dyker upp många platser där, presenterade av folk som inte har ett endaste jota begrepp om UE. Tragiskt men, man får massa tips. Kan man sen använda sökfunktionerna som finns på nätet så.... ;)
Ja jo, det finns seriösa där med. Kan introducera dig till några av dem om du vill...
Va fan tom Benkar finns på fb numera.

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Skriv svar