Ankans Pixbox

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Kalle T Anka""]Om ni undrar var mina bilder är så är svaret att jag dödat min Pixbox.

Får se om jag lägger energi på att hitta någon annan sida, men jag har i ärlighetens namn inte fått några reaktioner på det jag lagt ut så varför lägga energi på det överhuvudtaget?[/quote]

Att lägga bilder på pixbox och senare vara grinig över att inte få någon reaktion på dessa känns lite småbittert. Prova att diskutera lite med andra forummedlemmar eller liknande och referera till det du har.
Chansen att "få reaktioner" ökar markant, jag lovar. :)
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Kalle T Anka""]Jag grinar inte. Jag har inte fått några reaktioner helt enkelt.

Men men, man är ju ingen Jörnmark direkt heller......... ;)



Jag är bara en simpel amatör som hållit på för länge utan att fatta jag inte kommer längre upp.[/quote]

Ditt inlägg tolkades väldigt lätt åt "surt sa räven" hållet. :)
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""Kalle T Anka""]Jag grinar inte. Jag har inte fått några reaktioner helt enkelt.

Men men, man är ju ingen Jörnmark direkt heller......... ;)



Jag är bara en simpel amatör som hållit på för länge utan att fatta jag inte kommer längre upp.[/quote]

Jag förstår dej, vore kul om man fick någon kommentar på det man gör..
Jag har inte haft så mycket tid att jag har hunnit kolla på allas hemsidor o dyl ännu...
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Kalle T Anka""]Om ni undrar var mina bilder är så är svaret att jag dödat min Pixbox.

Får se om jag lägger energi på att hitta någon annan sida, men jag har i ärlighetens namn inte fått några reaktioner på det jag lagt ut så varför lägga energi på det överhuvudtaget?[/quote]

Inget att gråta eller fundera över.

När jag informerar om att benkar.se är uppdaterat med nya bilder så är det väldigt sällan det skrivs någon/några kommentarer. Jag bara hoppas att någon ändå tittar in en sväng.

När jag ser att någon annans blog/galleri är uppdaterat, tittar jag ofta in och kikar runt, men är även jag dålig på att skriva någon kommentar, blir främst då jag ser någon bild som verkligen är wow!

Det är helt enkelt "ute" med ruinbilder. För några år sedan nytt och fräscht, nu har folk "tröttnat/blivit blasé" på ruiner :D Men, spela roll, jag tänker fortsätta besöka och njuta av platserna, även om det blir färre upplagda bilder/gallerier :)

/B
Användarvisningsbild
Avery
Inlägg: 392
Blev medlem: ons 29 okt 2008, 21:49
Kontakt:

Inlägg av Avery »

Tröttnat gör man nog aldrig :rolleyes: Hoppas jag i alla fall!
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

[quote=""podden""]Jag förstår dej, vore kul om man fick någon kommentar på det man gör..
Jag har inte haft så mycket tid att jag har hunnit kolla på allas hemsidor o dyl ännu...[/quote]
Nu påstår jag inte att detta rör just dig eller andra i denna tråd, men på diverse forums har jag sett liknande kommentarer av folk som aldrig kommenterar något själva...
Skriv svar