Katrineholm den 22 och Eksjö den 23/4

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Katrineholm den 22 och Eksjö den 23/4

Inlägg av jornmark »

Gör föreläsningar i Katrineholm och Eksjö den här veckan:
22/4 Katrineholm Biblioteket 18.30
23/4 Eksjö Museet kl 19

Ni är förstås hjärtligt välkomna. Kommer sannolikt att tala om Tänninge hotell i Eksjö och Buketten i Katrineholm, och sedan avrunda med lite östeuropa på båda ställena.

/Jan.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""jornmark""]Gör föreläsningar i Katrineholm och Eksjö den här veckan:
22/4 Katrineholm Biblioteket 18.30
23/4 Eksjö Museet kl 19

Ni är förstås hjärtligt välkomna. Kommer sannolikt att tala om Tänninge hotell i Eksjö och Buketten i Katrineholm, och sedan avrunda med lite östeuropa på båda ställena.

/Jan.[/quote]

Att du inte stannade till i norrköping på vägen ner då...
Användarvisningsbild
aner1755
Inlägg: 17
Blev medlem: ons 15 apr 2009, 11:50

Inlägg av aner1755 »

Ja verkligen, Norrköping hade suttit som en smäck! Men om inte vattnet kommer till geten, så får geten komma till vattnet...

En fantastiskt inspirerade föreläsning du gav igår, Jörnmark. Tack för signeringen och samtalet. Ska kolla upp om det finns utrymme i agendan att ta sig till Gängesberg.

Antar att Katrineholms-publik inte var de du vanligtvis har som åhörare, medelålder ~75?. Men jag tyckte det var gott att se Hembygdsföreningens talesman tacka dig; Ja, det här var inte vad vi i föreningen hade väntat oss, men du gav en mycket intressant föreläsning.

Aldrig försent för UE!!!
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""aner1755""]Ja verkligen, Norrköping hade suttit som en smäck! Men om inte vattnet kommer till geten, så får geten komma till vattnet...

En fantastiskt inspirerade föreläsning du gav igår, Jörnmark. Tack för signeringen och samtalet. Ska kolla upp om det finns utrymme i agendan att ta sig till Gängesberg.

Antar att Katrineholms-publik inte var de du vanligtvis har som åhörare, medelålder ~75?. Men jag tyckte det var gott att se Hembygdsföreningens talesman tacka dig; Ja, det här var inte vad vi i föreningen hade väntat oss, men du gav en mycket intressant föreläsning.

Aldrig försent för UE!!![/quote]

Ja, jag blev minst sagt häpen över medelåldern. Fast det flöt ju på trots allt, och det var trevligt att ses.
Heute Eksjö!
Alty
Inlägg: 17
Blev medlem: sön 05 okt 2008, 13:51

Inlägg av Alty »

[quote=""jornmark""]Ja, jag blev minst sagt häpen över medelåldern. Fast det flöt ju på trots allt, och det var trevligt att ses.
Heute Eksjö![/quote]


Jag var där igår och drog ner medelåldern något eftersom jag bara har 23 års erfarenhet av livet...haha

För övrigt en mycket bra intressant föreläsning! :)
Skriv svar