Facebookgruppen startad

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Tyvärr är jag notorisk facebook-vägrare (av bland annat det enkla skälet att jag skulle fastna totalt om jag signade upp där...) men det är helt klart ett kul initiativ för er som håller till där.

Hoppas det kommer upp fler bilder här på forumet också. :) Har varit väldigt tyst de senaste dagarna, men bilder kommer så snart jag kan, verkligheten åt tyvärr upp mig när jag kom hem... :(

Och förresten, MSN har jag för den som använder det. Vill ni ha mig på er lista, PM:a mig så kan jag adda er.
Senast redigerad av 1 Straycat, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""CB Milton""]Jag har inte förstått vitsen med Facebook. Jag vill inte ha en massa vänner elektroniskt utan i verkligheten. Man kan leta upp gamla vänner osv där. Jaha? Å varför det? Har man inte haft kontakt på många år och inte haft något behov av att ha kontakt, varför finns behovet just nu? Det finns telefon, sms och umgås i verkligheten. Så resonerar jag.

Tack, men jag avstår Facebook så länge det är möjligt.
Det känns bättre med intresseforum t.ex. 28dgs[/quote]


Kan inte annat än att hålla med, för vissa kan nog facebook vara bra om man använder det så som ex grischnac. Men för resterandes 99% av befolkningen verkar det bara vara ännu ett för folk "oumbärligt" sätt att hela tiden hålla kontakt med allt och alla och som någon sa "känna" folk.
Dessutom finns ju som sagt msn som Straycat skrev.
Skriv svar