Underjordiska platser i Sthm. Visning 7 nov

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Amanite""]Är iaf bra bilder som vanligt :)

Någon får ta o slänga upp lite bilder från KTH, är sjukt nyfiken och har bara sett ett fåtal därifrån tidigare![/quote]

Ytterligare ett par flicks...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""daytripper72""]Ytterligare ett par flicks...[/quote]


Ha ha, och hur många på den bilden finns med här på forumet? Kanske kan bli årets julpyssel att sätta nick på bilden? ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Haha, jo man kunde se klara tendenser att vissa besökare man gick i samma grupp med att vara av "samma sort" - dröja sig kvar när gruppen går vidare, studera utrymningsplaner och kartor, känna på dörrar.. :)
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Grishnac""]Ha ha, och hur många på den bilden finns med här på forumet? Kanske kan bli årets julpyssel att sätta nick på bilden? ;) [/quote]

Här står iaf jag... :D :D
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""daytripper72""]Här står iaf jag... :D :D[/quote]

Bra försök!
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Exitt
Inlägg: 170
Blev medlem: sön 26 jul 2009, 19:36

Inlägg av Exitt »

[quote=""erro""]
Vidare till Katarinas skyddsrum. Kul, eftersom jag parkerat där men aldrig tänkt på att det är skyddsrum... 680 toaletter ska det ha funnits/finnas därnere.[/quote]

Åh, kära gamla OK-garaget... *nostalgisk suck*
Där rände jag runt en del för en sisådär tio år sedan. Det tog ett tag innan vi hittade trappan, men oj, vilken trappa sen!
Fast det var ju intressantare att gå där på den tiden, innan de moderniserade passersystemen (andas på kodknappsatser ftw!) och forslade bort de gamla bilarna. Det var ett par riktigt fina gamla åk som stod där nere, under centimetertjocka lager av avgasdamm...

Ja, det var tider det! ;)
Requiescant in pace
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""Exitt""]Åh, kära gamla OK-garaget... *nostalgisk suck*
Där rände jag runt en del för en sisådär tio år sedan. Det tog ett tag innan vi hittade trappan, men oj, vilken trappa sen!
Fast det var ju intressantare att gå där på den tiden, innan de moderniserade passersystemen (andas på kodknappsatser ftw!) och forslade bort de gamla bilarna. Det var ett par riktigt fina gamla åk som stod där nere, under centimetertjocka lager av avgasdamm...

Ja, det var tider det! ;) [/quote]

Hade en kompis som jobbade på närbelägna COOP:s stora kontorshus med garageplats i Katarina. Brukade ibland hänga med in och titta på de båda MB 300 SEL 6.3: or som stod långtidsparkerade härunder minst 10 år. Vilka bilar... sett någon tråd om detta och de var tydligen extrema lågmilare. Stod väl knappast kvar, va?

Bilen här är bara ett exempel som stod parkerad i närområdet. Ingen av dem i Katarinagaraget
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""Exitt""]Åh, kära gamla OK-garaget... *nostalgisk suck*
Där rände jag runt en del för en sisådär tio år sedan. Det tog ett tag innan vi hittade trappan, men oj, vilken trappa sen!
Fast det var ju intressantare att gå där på den tiden, innan de moderniserade passersystemen (andas på kodknappsatser ftw!) och forslade bort de gamla bilarna. Det var ett par riktigt fina gamla åk som stod där nere, under centimetertjocka lager av avgasdamm...

Ja, det var tider det! ;) [/quote]


den där trappan var ju lite kul om man hittat till den :( själva visningen var som att gå runt i ett parkeringsgarage..... och inte mycket mer
Skriv svar