Forumträff 2010!!!

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

mercedes
Inlägg: 4
Blev medlem: lör 01 jan 2011, 02:19

Inlägg av mercedes »

Blir det någon mer träff i Grängerberg med omnejd inom snar framtid?
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

ingen i närstående tid. Senaste Grängesbergsträffen var för snart två år sen om jag inte minns fel. Forumträffarna försöker arrangörerna att sprida runt på olika platser runt om i landet för en jämnare fördelning.
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Sen är det ju också så att om man har något uppslag till en forumresa så finns det inget som hindrar att man tar tag i det själv och arrangerar. Brukar oftast vara många som hänger på om man har en bra idé! :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Jag ska ro ihop någonting i år... missade 2009-års träff och 2010 blev det ingen träff alls. Så för att slippa liknande händelser
så har jag bestämt mig för att anordna någonting under året som precis börjat. Vad det blir får ni se men har några alternativ
i huvudet som ska få gro i några månader innan jag väljer ett utav dem. Den som lever får se, för idéer finns det i gott om.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Colarain
Inlägg: 1001
Blev medlem: sön 19 apr 2009, 19:52
Kontakt:

Inlägg av Colarain »

[quote=""Saddam""]Jag ska ro ihop någonting i år... missade 2009-års träff och 2010 blev det ingen träff alls. Så för att slippa liknande händelser
så har jag bestämt mig för att anordna någonting under året som precis börjat. Vad det blir får ni se men har några alternativ
i huvudet som ska få gro i några månader innan jag väljer ett utav dem. Den som lever får se, för idéer finns det i gott om.[/quote]

Låter kanon! Dina träffar har hittills varit jättebra och genomtänkta - räkna med mig - även om jag inte vet var och när ännu! ;)
Att flyga är konsten att kunna kasta sig till marken och missa
http://colarain.pixbox.se
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Det blir väl en liten träff här i väster så fort snön har smällt. Vi ska ut på en expedition som tar ungefär en hel dag :)
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

Det verkar bli ett lovande UE-år :)
Skriv svar