Jan J på Tekniska Museet. Föredrag den 17 mars!

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Jan J på Tekniska Museet. Föredrag den 17 mars!

Inlägg av jornmark »

Börjar kl 18, håller på till 20.

http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 925&ref=mf


Hälsningar
Jan J
Användarvisningsbild
Exitt
Inlägg: 170
Blev medlem: sön 26 jul 2009, 19:36

Inlägg av Exitt »

[quote=""jornmark""]Börjar kl 18, håller på till 20.

http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 925&ref=mf


Hälsningar
Jan J[/quote]

Meh, Facebook...

Nåja, klart man siktar på att ta sig till Tekniska i alla fall!
...bara jag kan komma loss tidigare från jobbet *håller tummarna*
Requiescant in pace
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Exitt""]Meh, Facebook...

Nåja, klart man siktar på att ta sig till Tekniska i alla fall!
...bara jag kan komma loss tidigare från jobbet *håller tummarna*[/quote]

Benägen att hålla med kring "Meh, Facebook...", bara 300 PCs på jobbet som blivit virussmittade med mail i form fejkade Facebook-länkar/inbjudningar med Facebook-länkar, senaste tiden, men jag o-drabbad, har aldrig vågat klicka på Facebook-länkar/inbjudningar :eek:

Edit// Fortsätter det med fejkade (Inte Jans) Facebook-inbjudningar med länkar som leder till webbsajter som sprider virus, så stänger väl snart en majoritet av företagsnät nog snart tyvärr ned möjligheten att besöka Facebook, i så fall ett tråkigt slut för en community som enligt andra än jag, som inte ens är reggad, tydligen har en hel del att erbjuda.

Men, om även jag kan smita från jobbet, så dyker jag upp, 50/50-chans i alla fall :)

/B
Senast redigerad av 5 benkar, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: Edit// Fortsätter det med fejkade (Inte Jans) Facebook-inbjudningar med länkar som leder till webbsajter som sprider virus, s
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Ni är naturligtvis varmt välkomna även om ni inte är med på FB.
Användarvisningsbild
Ärlige Harry
Inlägg: 410
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 20:12

Inlägg av Ärlige Harry »

[quote=""benkar""]Benägen att hålla med kring "Meh, Facebook...", bara 300 PCs på jobbet som blivit virussmittade med mail i form fejkade Facebook-länkar/inbjudningar med Facebook-länkar, senaste tiden, men jag o-drabbad, har aldrig vågat klicka på Facebook-länkar/inbjudningar :eek:

Edit// Fortsätter det med fejkade (Inte Jans) Facebook-inbjudningar med länkar som leder till webbsajter som sprider virus, så stänger väl snart en majoritet av företagsnät nog snart tyvärr ned möjligheten att besöka Facebook, i så fall ett tråkigt slut för en community som enligt andra än jag, som inte ens är reggad, tydligen har en hel del att erbjuda.

Men, om även jag kan smita från jobbet, så dyker jag upp, 50/50-chans i alla fall :)

/B[/quote]

Samma gäller för mig. Jobbsmitning = föredragsuppdykande.
Användarvisningsbild
Exitt
Inlägg: 170
Blev medlem: sön 26 jul 2009, 19:36

Inlägg av Exitt »

Gah! Damn you germs!
I stället för att spendera kvällen på en trevlig föreläsning kommer jag sitta nerbäddad i soffan, hostandes och snorandes och tyckandes synd om mig själv.

Ja ja, inte mye å göra ve. :(

Får hoppas på bättre lycka nästa gång.
Requiescant in pace
Skriv svar