Stockholm under jord 16/10 2010

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Exitt
Inlägg: 170
Blev medlem: sön 26 jul 2009, 19:36

Inlägg av Exitt »

Jag kan bara tala för delar av dagen, närmare bestämt SFHF:s visning av Elefanten, alltså den sista turen, den för föreningsmedlemmar.
Det var grymt häftigt att få kika runt på ett så mytomspunnet ställe! Väl värt tre kvarts väntan ute i höstblåsten ;)
En mycket trevlig och spännande lördagkväll, med trevligt folk!

SFHF verkar för övrigt vara the place to be, medlemsmässigt, om man vill få chansen att besöka andra spännande ställen i samma kaliber!
Requiescant in pace
((UNDERGROUND))
Inlägg: 7
Blev medlem: fre 27 aug 2010, 15:11

Inlägg av ((UNDERGROUND)) »

[quote=""Exitt""]Jag kan bara tala för delar av dagen, närmare bestämt SFHF:s visning av Elefanten, alltså den sista turen, den för föreningsmedlemmar.
Det var grymt häftigt att få kika runt på ett så mytomspunnet ställe! Väl värt tre kvarts väntan ute i höstblåsten ;)
En mycket trevlig och spännande lördagkväll, med trevligt folk!

SFHF verkar för övrigt vara the place to be, medlemsmässigt, om man vill få chansen att besöka andra spännande ställen i samma kaliber![/quote]

Var där förra året klart mäktigt men undrar bara hade dom gjort något åt diesel lukten efter som det hade läckt? höll ju på att få världens huvudvärk förra året eller det kanske även var färgen som husen var målade i, för man vet ju aldrig vad dom använde för giftiga färger förr :D .
Användarvisningsbild
Exitt
Inlägg: 170
Blev medlem: sön 26 jul 2009, 19:36

Inlägg av Exitt »

[quote=""((UNDERGROUND))""]Var där förra året klart mäktigt men undrar bara hade dom gjort något åt diesel lukten efter som det hade läckt? höll ju på att få världens huvudvärk förra året eller det kanske även var färgen som husen var målade i, för man vet ju aldrig vad dom använde för giftiga färger förr :D .[/quote]

Jag märkte inte av det. Och jag är normalt sett känslig mot allt sånt där.
I E-huset var det dock (fortfarande, antar jag) diesel på golvet, så där tog vi bara en snabb kik.
Requiescant in pace
Användarvisningsbild
Radarsnoop
Inlägg: 98
Blev medlem: sön 05 okt 2008, 19:06

Inlägg av Radarsnoop »

Det gick ju bra :D men det var väl för att inte Benkar och andra proffs var där...

Men 2 av 19 vinnarbilder var skoj!

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 186&ref=nf

/Johan Antus
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Ingen som har mer bilder från radaranläggningen vid gärdet ?
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""rjd2""]Ingen som har mer bilder från radaranläggningen vid gärdet ?[/quote]

Det är en radioanläggning om man får peta lite. Sändarannex om man får
vara riktigt petig.. :)
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""bunkrologen""]Det är en radioanläggning om man får peta lite. Sändarannex om man får
vara riktigt petig.. :) [/quote]

haha om jag letar långt bak i hjärnan så visste jag ju om det, men radaranläggningen blev det uppenbarligen i skrift... :rolleyes:
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""rjd2""]haha om jag letar långt bak i hjärnan så visste jag ju om det, men radaranläggningen blev det uppenbarligen i skrift... :rolleyes: [/quote]

Lät ju onekligen lite tuffare också med radar.. :D
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""bunkrologen""]Lät ju onekligen lite tuffare också med radar.. :D [/quote]

eller hur :p jaja, får väl leta mej dit själv och tigga fram en nyckel, såg ju mögligt och bra ut.
Senast redigerad av 1 rjd2, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
lhansson
Inlägg: 26
Blev medlem: tis 24 nov 2009, 14:34

Inlägg av lhansson »

[quote=""rjd2""]Ingen som har mer bilder från radaranläggningen vid gärdet ?[/quote]

Jopp, här kommer mina
http://www.bunkertours.se/e107_plugins/ ... ?album=103
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-----
http://www.bunkertours.se
förläggare researrangör guide
Skriv svar