Enklare Forumträff på Trälen (Göteborg) 14/5!!!

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Är det någon som kan ta mig med från Göteborg (eller Ubbhultområdet om någon bor där i närheten eller kan åka förbi) på lördagen? På söndag får jag skjuts men chauffören i fråga kommer inte delta på lördagen så jag måste fråga här.

Givetvis är jag med och betalar soppan!

PM:a mig om detaljer så får du mina kontaktuppgifter.

Stort tack på förhand! :)
Användarvisningsbild
nosebone
Inlägg: 122
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 14:18

Inlägg av nosebone »

Efter som min bilburne vän fick förhinder till helgen så tänkte jag höra om någon fortfarande har plats i bil från göteborg alternativt om någon färdas från jönköpings hållet. Hälsningar Christopher
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Visst är det väl någon fler än jag och Penfold som är intresserade av att även hänga med på Expedition 190 under söndagen?

Hoppas verkligen det, för jag vill inte bli tvungen att ställa in nu när jag tagit mig till GBG och allt, det händer inte så ofta...
Användarvisningsbild
nosebone
Inlägg: 122
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 14:18

Inlägg av nosebone »

[quote=""Straycat""]Visst är det väl någon fler än jag och Penfold som är intresserade av att även hänga med på Expedition 190 under söndagen?

Hoppas verkligen det, för jag vill inte bli tvungen att ställa in nu när jag tagit mig till GBG och allt, det händer inte så ofta...[/quote]

Då måste jag fråga vad är Expedition 190? Försökte googla men fann inga svar :(
Lystrad
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 28 mar 2010, 13:59

Sv: Enklare Forumträff på Trälen (Göteborg) 14/5!!!

Inlägg av Lystrad »

Inget kul väder idag i Göteborg, vi får be till vädergudarna att det ändrar sig. Har vi någon reservplan annars?
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Expedition 190 är ett litet projekt vi har spånat om i SG Västergötland. Det innebär en tur utefter Lv190 från Trollhättan via Väne-Åsaka över Nossebro och Sollebrunn till Göteborg och kanske i förlängningen Diseröd-Svartedalen-gamla E6 till Ljungskile
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Jag hoppas verkligen att vi kan skramla ihop ett gäng till söndagen eftersom det är sällan jag befinner mig i dessa trakter. Om inte folk har tillgång till bil kan jag tom tänka mig att gå ihop ett gäng och hyra en, är väldigt flexibel just i detta fall. Annars blir det nog soloutflykt här under sön.

Vädret sägs förövrigt bli bättre under helgen, verkar som om det är bättre redan nu faktiskt.
Användarvisningsbild
nosebone
Inlägg: 122
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 14:18

Inlägg av nosebone »

Låter som en trevlig ide jag är på om jag kan lösa boende till söndagen, och behövs det är jag på hyrbil
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""nosebone""]Låter som en trevlig ide jag är på om jag kan lösa boende till söndagen, och behövs det är jag på hyrbil[/quote]

Kan tyvärr inte hjälpa med boende, men jag PMar mina kontaktuppgifter åt dig redan nu om det behövs snabb planering, jag kan vara lite sporadisk på nätet eftersom jag bor hos en kompis och vi hittar på andra roligheter mellan hennes jobbpass och mina andra utflykter. :)
Användarvisningsbild
exinet
Inlägg: 18
Blev medlem: ons 21 jul 2010, 07:40

Sv: Enklare Forumträff på Trälen (Göteborg) 14/5!!!

Inlägg av exinet »

för er som kan ta er till Ytterby så kan jag köra därifrån.. för att ta er enklast till ytterby är det grön express eller bohuståget.

12.00 ute på trälen så hade tänkt åka från ytterby 11.30 eller nått sånt..
Världen består av 10 sorters mäniskor;
De som förstår det binära talsystemet och de som inte gör det.
Skriv svar