Enklare Forumträff på Trälen (Göteborg) 14/5!!!

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

thoronath
Inlägg: 50
Blev medlem: fre 02 jan 2009, 20:19

Inlägg av thoronath »

Jag kommer också en sväng till Trälen. Kan dock tyvärr inte vara med på Expedition 190.

/ Thoronath
Användarvisningsbild
Fredriksson
Inlägg: 168
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 15:18
Kontakt:

Inlägg av Fredriksson »

Jag missar träffen, tråkigt för mig, hade varit kul att ses. Men det blir kanske mer träffar? Om inte heller 190 blir av så är jag oxå gärna med på den om nytt datum dyker upp, ja om det blir ett nytt datum vill säga :) .
Hoppas ni får en trevlig dag
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Jag hade tänkt att anordninga Expedition 190 imorgon. Men så packade mina kylfläktar ihop i bilen för en ett par veckor sen. Bilen står på verkstad och blir klar i början på nästa vecka. Så där sprack mitt deltagande i Expedition 190. :( Å är man helt pank så är man :( :(
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Stort tack till en mycket trevlig lördag, alla som var med! Hoppas på att se bilder i forumet snart, ska själv försöka medverka till det men mina är väl inga mästerverk precis. :p

I morrn ska jag försöka ta mig ut till Måseskär, även om vädrets makter kanske är emot mig. Får jag ingen med mig blir det väl en solotripp, men jag brinner som sagt var väldigt mycket för Heidenstamfyrar.
Användarvisningsbild
LINK82
Inlägg: 255
Blev medlem: lör 14 feb 2009, 22:53
Kontakt:

Inlägg av LINK82 »

Kul att folket som var med blev nöjda, trots den dåliga uppslutningen.
Och hoppas ni hade en trevlig tur i underjorden.

Tack för idag !
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""LINK82""]Kul att folket som var med blev nöjda, trots den dåliga uppslutningen.
Och hoppas ni hade en trevlig tur i underjorden.

Tack för idag ![/quote]

Ja, underjorden var också riktigt trevlig. :) Lite klättring piggar alltid upp. :D
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Expedition 190 skjuts upp pga få deltagande.
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Lystrad
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 28 mar 2010, 13:59

Sv: Enklare Forumträff på Trälen (Göteborg) 14/5!!!

Inlägg av Lystrad »

Jo det var en trevlig träff tycker jag, trots att vi inte blev så många! Trevligt med en liten tur under jord också.
Användarvisningsbild
insern
Inlägg: 141
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 09:29

Inlägg av insern »

Synd att uppslutningen blev dålig. Hade verkligen varit skôj att vara med - Men det blev tjänsteresa till London istället. :(
Hoppas på en ny forumträff här på västkusten inom en nära framtid - kanske om Expedition 190 dammas av - hänger gärna på om jag har möjlighet att komma ifrån!
Användarvisningsbild
Fredriksson
Inlägg: 168
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 15:18
Kontakt:

Inlägg av Fredriksson »

Så det kom inte så många, trist. Men hoppas inte detta hindrar fler träffar, jag fick förhinder i sista stund men jag blir det flera så ska jag göra allt för att komma då.
190 skulle jag vara intresserad av om det blir av en annan gång, så jag kommer att kolla hur det artar sig :)
Skriv svar