TV om platserna i Halland

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Gitte
Inlägg: 45
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 20:04

Inlägg av Gitte »

[quote=""loop""]Vilka äger det nu? Jag har varit dit och tittat innan TV och denna tråd, men jag ville inte gå runt så mycket.[/quote]

Jag vet inte om automobilen har bytt ägare på senare tid, men inboxar du mig skall du få ett namn. Det är dock bebott idag om det är själva längorna du tänker på, och det ser ut som att de har gjort en ordenlig uppröjning, i varje fall enligt det som kan ses från vägen.
loop
Inlägg: 209
Blev medlem: ons 14 jan 2009, 15:24

Inlägg av loop »

[quote=""Gitte""]Jag vet inte om automobilen har bytt ägare på senare tid, men inboxar du mig skall du få ett namn. Det är dock bebott idag om det är själva längorna du tänker på, och det ser ut som att de har gjort en ordenlig uppröjning, i varje fall enligt det som kan ses från vägen.[/quote]

Bara det inte är nåt MC-gäng eller liknande, så spelar det ingen roll. Om man skulle åka titta lite så vill man ju inte bli bortjagad.
http://trossbotten.blogspot.com/ Uppdaterad! Faktiskt.
Användarvisningsbild
McB
Inlägg: 126
Blev medlem: tor 02 okt 2008, 18:22

Sv: TV om platserna i Halland

Inlägg av McB »

När det rapporterades som mest om stället i mitten av nittiotalet ägdes det av en man som har efternamnet (han kallades i alla fall så) gemensamt med en känd australiensisk skådespelare.
Gitte
Inlägg: 45
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 20:04

Inlägg av Gitte »

[quote=""McB""]När det rapporterades som mest om stället i mitten av nittiotalet ägdes det av en man som har efternamnet (han kallades i alla fall så) gemensamt med en känd australiensisk skådespelare.[/quote]

Ja, det har varit spritt i lokaltidningen några gånger, i samband med detta ställe samt andra hyresfastigheter, vi tänker nog på samma namn. Bor du kvar i faggorna? (Jag gissade på skogstorp som uppväxtställe).
Användarvisningsbild
McB
Inlägg: 126
Blev medlem: tor 02 okt 2008, 18:22

Inlägg av McB »

[quote=""Gitte""]Bor du kvar i faggorna? (Jag gissade på skogstorp som uppväxtställe).[/quote]

Nej, jag flyttade till storstan för ett antal år sedan och har lyckats undvika alla småstadsfällor som mina barndomsvänner har fastnat i. Orten är dock fel. Jag bodde närmare havet, en kilometer eller så norrut. :)
Gitte
Inlägg: 45
Blev medlem: fre 06 feb 2009, 20:04

Inlägg av Gitte »

[quote=""McB""]Nej, jag flyttade till storstan för ett antal år sedan och har lyckats undvika alla småstadsfällor som mina barndomsvänner har fastnat i. Orten är dock fel. Jag bodde närmare havet, en kilometer eller så norrut. :) [/quote]

Ahaaa, där se man. Samma hav ser jag från mitt fönster fast ytterligare ett par km upp ;)
Skriv svar