Förslag på/intressekoll om en årsbok

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

[quote=""DMT""]En uppdatering efter helgen:
Har hunnit gå igenom o dona så deadlinen som var satt till ikväll kan skjutas fram några dar igen då det mesta är klart.
Så slutspurten nu, ni som ev tvekar eller inte tycker era bilder inte är tillräckligt bra, skicka in iaf, skriv en historia bakom bilden så kommer det att bli skitbra.

Ny deadline är nu satt till torsdag den 29/12 kl 24.00 (det är den 29:e då, va :confused: , torsdag hursomelst oavsett datum).

Bra jobbat och tack till er som skickat in hittills, några till hade varit skoj, vi är redan nu i mål men då hade vi varit i mål med råge......[/quote]

Härligt! Jag har inte besökt forumet på ett litet tag och ser nu detta, räkna med bidrag från mig! Ska sätta mig och kika igenom ikväll vad som kan passa!

Jäklarns bra initiativ!
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Puffar upp detta då deadlinen närmar sig
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""wildhack""]Puffar upp detta då deadlinen närmar sig[/quote]

Det gjorde du rätt i, du ska inte vara med med ett bidrag? ;)
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Naturligtvis - men min vana trogen väntar jag till sista dagen med att få saker gjorda... :) Men nu har du ett PM.
Användarvisningsbild
Colarain
Inlägg: 1001
Blev medlem: sön 19 apr 2009, 19:52
Kontakt:

Inlägg av Colarain »

Jag hann aldrig få till det, men ser fram emot att se resultatet ändå :)
Att flyga är konsten att kunna kasta sig till marken och missa
http://colarain.pixbox.se
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Puff puff puff!
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Radarsnoop
Inlägg: 98
Blev medlem: sön 05 okt 2008, 19:06

Inlägg av Radarsnoop »

Bild och text inskickat
/J
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Sådärja, jag tackar för texterna och bidragen, många fina intressanta som ni snart ska få ta del av. PDF:en är i stort sett klar och kommer antagligen läggas upp senare idag eller imorgon. Länk kommer att finnas här i tråden alt i min signatur.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Då ska vi se, mina vänner, här är länken till 28dagarsenare årsbok 2011, klicka HÄR.

Tack för trevligt samarbete, jag förutsätter att ni återkommer om det är något tokigt i den, då fixar jag detta givetvis, det blev stressigt på slutet nämligen :) och trots korrekturläsning så missar man säkert nåt.

Feedback och synpunkter, ris och ros emotages givetvis också.

PDF:en finns i 3 varianter, samma text och bildinnehåll men två olika layouter:
-Den fyrkantiga är den största men är lite sisådär, mitt experiment helt enkelt vad en iPad klarar av att göra.

-de båda A4 varianterna är identiska men olika kvalitéer och olika stora helt enkelt. Generellt bättre bildkvalité än den fyrkantiga.

Jag har försökt hålla det enkelt, svart-vitt upplägg (inte på bilderna givetvis), ca 25 sidor blev det totalt.
Jag har kollat att länken funkar på min dator, ev är den lite slö i starten av nedladdningen men det beror på Skydriven.

Gott Nytt
/DMT
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""DMT""]Då ska vi se, mina vänner, här är länken till 28dagarsenare årsbok 2011, klicka HÄR.

Tack för trevligt samarbete, jag förutsätter att ni återkommer om det är något tokigt i den, då fixar jag detta givetvis, det blev stressigt på slutet nämligen :) och trots korrekturläsning så missar man säkert nåt.

Feedback och synpunkter, ris och ros emotages givetvis också.

PDF:en finns i 3 varianter, samma text och bildinnehåll men två olika layouter:
-Den fyrkantiga är den största men är lite sisådär, mitt experiment helt enkelt vad en iPad klarar av att göra.

-de båda A4 varianterna är identiska men olika kvalitéer och olika stora helt enkelt. Generellt bättre bildkvalité än den fyrkantiga.

Jag har försökt hålla det enkelt, svart-vitt upplägg (inte på bilderna givetvis), ca 25 sidor blev det totalt.
Jag har kollat att länken funkar på min dator, ev är den lite slö i starten av nedladdningen men det beror på Skydriven.

Gott Nytt
/DMT[/quote]

Tjusigt!

Kan du inte kopiera ditt inlägg, lägga upp det som startinlägg i en tråd med lämpligt namn, kanske i den här forumdelen: http://28dagarsenare.se/forumdisplay.php?f=3

Så tar jag sedan och klistrar tråden :)

/B
Skriv svar