Jörnmark i Sthlm, Uppsala m.m.

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Jörnmark i Sthlm, Uppsala m.m.

Inlägg av jornmark »

Idag torsdag den 13 november signerar jag böcker kl 13:00 på Akademibokhandeln i hörnet Mäster Samuelsgatan/Regeringsgatan i Sthlm.

Idag på kvällen föreläser jag på Utrikespolitiska föreningen i Uppsala kl 19:00 (http://www.ufuppsala.se/news.asp?page_ID=1), Kyrkogårdsgatan 10 E (i Ekonomikum, nedre våningen)

Nästa vecka föreläser jag på biblitoeket i Härnösand, tisdag den 18 november kl 18:30, och på biblioteket i Lindesberg, onsdag den 19 november kl 18:30.
Användarvisningsbild
Ragnar Svedje
Inlägg: 771
Blev medlem: sön 19 okt 2008, 21:57

Inlägg av Ragnar Svedje »

Finns det några planer på att komma till Skåne igen? Jag missade när du var här sist
"övergivna lador och mossa"
Inaktiv skrivbordsutforskare
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Ragnar Svedje""]Finns det några planer på att komma till Skåne igen? Jag missade när du var här sist[/quote]


Undrar samma sak... har du varit i Blekinge under någon turné?
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Jan, är du sugen på att ta en tur neråt Växjö till våren?
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Om man vill ha fint besök får man väl bearbeta någon aktör som kan ta in Jan som föreläsare. Eller är jag helt fel ute?
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Om man vill ha fint besök får man väl bearbeta någon aktör som kan ta in Jan som föreläsare. Eller är jag helt fel ute?[/quote]

Ta det med biblioteken, dom är oftast bäst. Kommer gärna. Apropå frågorna är jag i Malmö före jul, och det blir en större utställning på järnvägsmuseet i Ängelholm under senvåren. Inget bokat i Blekinge eller växjö däremot, men kommer som sagt om någon kan sy ihop det med aktörer därnere.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""jornmark""]Ta det med biblioteken, dom är oftast bäst. Kommer gärna. Apropå frågorna är jag i Malmö före jul, och det blir en större utställning på järnvägsmuseet i Ängelholm under senvåren. Inget bokat i Blekinge eller växjö däremot, men kommer som sagt om någon kan sy ihop det med aktörer därnere.[/quote]

Då så, ska berika biblioteket med ett besök inom kort.
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Skriv svar