Rookienight

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Rookienight

Inlägg av Zeahawk »

Det här blir med kort varsel, men för de som är intresserade finns det möjlighet till en liten "Rookie night" imorgon em/kväll. Vi är ett gäng som skulle ut, men pga sjukdom och annat så blev det bara nybörjarna och jag kvar, så vill någon mer hänga med på en liten "nybörjarrunda" i Göingeskogarna så skicka ett PM senast 03:00 i natt. Samling imorgon på Hässleholmsgården vid Korpenhuset kl 16.00. Två bilar finns i nuläget, med några lediga platser, men det är bra om du har bil även om den kanske inte behöver användas. Det blir både lite klassiker och kanske även något "nytt" ställe (för mig iaf, dvs att jag inte har besökt det), beror på vilka som dyker upp och vad klockan blir. För de som är intresserade får ni gärna även skicka önskemål eller komma med tips så lägger jag upp en lämplig runda.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Typiskt, var ute i göingetrakterna i dag och körde en sväng och tog lite bilder. När det nu är i mina hemtrakter (Hässleholm) så har jag inte tid. Synd med den korta varseln, annars hade jag kunnat planera om. Hoppas att det blir fler turer en annan gång. Hade varit trevligt att träffa på några av dem som man "träffar" här.
Ha en god tur!

[quote=""Zeahawk""]Det här blir med kort varsel, men för de som är intresserade finns det möjlighet till en liten "Rookie night" imorgon em/kväll. Vi är ett gäng som skulle ut, men pga sjukdom och annat så blev det bara nybörjarna och jag kvar, så vill någon mer hänga med på en liten "nybörjarrunda" i Göingeskogarna så skicka ett PM senast 03:00 i natt. Samling imorgon på Hässleholmsgården vid Korpenhuset kl 16.00. Två bilar finns i nuläget, med några lediga platser, men det är bra om du har bil även om den kanske inte behöver användas. Det blir både lite klassiker och kanske även något "nytt" ställe (för mig iaf, dvs att jag inte har besökt det), beror på vilka som dyker upp och vad klockan blir. För de som är intresserade får ni gärna även skicka önskemål eller komma med tips så lägger jag upp en lämplig runda.[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Säg bara till om du vill ut, jag är i Hässleholm nästan varje helg ändå, även om jag bor i Blekinge. Det finns "alltid" tid för en UE-runda. ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Låter bra. Alltid roligare att vara flera. :)

[quote=""Zeahawk""]Säg bara till om du vill ut, jag är i Hässleholm nästan varje helg ändå, även om jag bor i Blekinge. Det finns "alltid" tid för en UE-runda. ;) [/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Lite bilder från rundan.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Och så ett par till...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Enirdna
Inlägg: 210
Blev medlem: ons 14 dec 2011, 09:45
Kontakt:

Inlägg av Enirdna »

Är det där verkligen en klubb som man släpper in barn på...? ;)

Fina bilder för övrigt!
Redigerade bilder är fusk, and the barbwire stole my gloves.

http://postvita.blogspot.com/
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

[quote=""Enirdna""]Är det där verkligen en klubb som man släpper in barn på...? ;)

Fina bilder för övrigt![/quote]

Hmm nej inte direkt.. och 17 vet om det eg är en plats där så många passar in.. men barn.. nupp !
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""Enirdna""]Är det där verkligen en klubb som man släpper in barn på...? ;)

Fina bilder för övrigt![/quote]

Barn ska lära sig tidigt vad som komma skall... :P Många gånger är hon mer taggad att springa in på ställen än vad jag är. Men på detta stället var det strikt "Se men inte röra!". Att titta på "trasiga hus" är verkligen dotterns stora passion. Sen är det väl delvis en annan "tös" som huserar här på forumet som är en stor bidragande orsak till detta. =)

Tack!
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Enirdna
Inlägg: 210
Blev medlem: ons 14 dec 2011, 09:45
Kontakt:

Inlägg av Enirdna »

Zea: Det var inte att hon var med som jag menade, jag hintade väl lite mer åt vad som stod ovanför dörren i det rummet hon var inne i... :rolleyes:

Klart ungen skall med. Bättre att få insikten från början att det är fint utan klotter, än att hon blir av den andra varianten! ;) :D
Redigerade bilder är fusk, and the barbwire stole my gloves.

http://postvita.blogspot.com/
Skriv svar