Tour de ruckel

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Zeahawk""]Vi är/var mer förberedda än en scoutkår! Vi fick förvisso finta bort Tre Lingon i Kävlinge, men sen var det lugnt. :) [/quote]

Gott, väntar på pics.
JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Skåningen och Zombieattack är också hemma. Zombieattack tackar för sällskapet av Zeahawk Och Babydoll då hennes pappa lämnade henne :-)
Resan gick ok, dock stod tre plogbilar stilla vid vägkanten när vi körde hem.
Tackar för de intressanta resan i det vackra snölandskapet :D

[quote=""Zeahawk""]Hässleholm-Sölvesborgsdelegationen har kommit hem med. Dock fick vi sitta 50 min på E22 pga en olycka och samtidigt studera mänsklighetens förfall genom alla som tvunget skulle fram fast det var avstängt... Resultat: Ambulanser kunde knappt komma fram. Det är patetiskt att man har så låg hjärnkapacitet att man inte kan fatta att om det är totalstopp i en fil på en motorväg och det blinkar blåljus i den andra, då kör man inte vidare och stoppar upp allt...

Nu hoppas vi att den sista deltagaren kommer hem helskinnad med! :)

Tack allihop för idag![/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Zeahawk""]Hässleholm-Sölvesborgsdelegationen har kommit hem med. Dock fick vi sitta 50 min på E22 pga en olycka och samtidigt studera mänsklighetens förfall genom alla som tvunget skulle fram fast det var avstängt... Resultat: Ambulanser kunde knappt komma fram. Det är patetiskt att man har så låg hjärnkapacitet att man inte kan fatta att om det är totalstopp i en fil på en motorväg och det blinkar blåljus i den andra, då kör man inte vidare och stoppar upp allt...

Nu hoppas vi att den sista deltagaren kommer hem helskinnad med! :)

Tack allihop för idag![/quote]
Nu är även jag hemma, helskinnad men hungrig -igen. Tur att det finns pizza i kylskåpet! Lilla Sångfågeln lånade en av mina ficklampor, har du någon koll på var den tänkas ligga just nu? :D Du kan ge mig den nästa gång vi träffas.

Tack alla för idag, kul att se er igen.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""Saddam""]Nu är även jag hemma, helskinnad men hungrig -igen. Tur att det finns pizza i kylskåpet! Lilla Sångfågeln lånade en av mina ficklampor, har du någon koll på var den tänkas ligga just nu? :D Du kan ge mig den nästa gång vi träffas.

Tack alla för idag, kul att se er igen.[/quote]

Ah, den la jag i baksätet, men den följde nog med när jag rensade där bak. Det löser vi! :)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

En bild från gammelkameran:
Bild
[quote=""Zeahawk""]Ah, den la jag i baksätet, men den följde nog med när jag rensade där bak. Det löser vi! :) [/quote]
Jättebra.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""riddar m""]Ser en möjlighet till nya Bellmanhistorier typ "har du hört den om en diktator, en riddare och en skåning som skulle ut och åka i snöstorm..." :D [/quote]

Har du hört den om diktatorn, riddaren och skåningen som sprang rakt i famnen på polisen när de sprang ut från Swedish Meats efter att ha hållt sig undan från Securitas i flera timmar? ;-)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Baby Doll UrbanExplorer
Inlägg: 62
Blev medlem: sön 14 okt 2012, 22:06

Inlägg av Baby Doll UrbanExplorer »

Tack för idag "gänget" och tack för en sjukt rolig hemfärd med! (med vissa undantag)
Lingon och blåbär verkade ju nåågot avtrubbade idag haha, fan så skrajja vi blev hahaha!!
Inte överdrivet ofta man hittar så sjukt stora ställen att besöka! -Eller för den delen mentalt vidrigt..

Nu ska sista permafrosten bort!

:)
..doften av mossa, bunker & äventyr.. :p
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""Zeahawk""]Har du hört den om diktatorn, riddaren och skåningen som sprang rakt i famnen på polisen när de sprang ut från Swedish Meats efter att ha hållt sig undan från Securitas i flera timmar? ;-) [/quote]

Nu tycker jag att skåningen och riddaren låg en bra bit före :p

Tack allihop för en trevlig utflykt för övrigt - gillar hur vårt gäng ser ut som oskyldiga familjesammankomster...
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

Tack allihop för en trevlig utflykt för övrigt - gillar hur vårt gäng ser ut som oskyldiga familjesammankomster...[/QUOTE]


Hehe, Familjen Ruckel ;)
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Vi får väl tacka de stackars barnen som vi asar med, att det ser ut familjesammankomster :)
Kanske ska ta med hunden också nästa gång. :D

[quote=""riddar m""]Nu tycker jag att skåningen och riddaren låg en bra bit före :p

Tack allihop för en trevlig utflykt för övrigt - gillar hur vårt gäng ser ut som oskyldiga familjesammankomster...[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Skriv svar