Visning LC/HC Trasten 25/5 2013, Karlskrona

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

borstviskare
Inlägg: 17
Blev medlem: fre 16 nov 2012, 23:00

Visning LC/HC Trasten 25/5 2013, Karlskrona

Inlägg av borstviskare »

Då var det dax igen :) Jag har inte varit där men det ser lovande ut!

http://kulturkompaniet.eu/om-ryssen-verkligen-kom-6/
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

jag var på en visning anordnad av kulturkompaniet. visst var det trevligt, MEN dels fick man för lite tid på sig, och fick inte krypa runt som man ville (t.ex. utanför byggnaden)
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
borstviskare
Inlägg: 17
Blev medlem: fre 16 nov 2012, 23:00

Inlägg av borstviskare »

men var det fortfarande värt det? var guiden kunnig?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""borstviskare""]men var det fortfarande värt det? var guiden kunnig?[/quote]

Jodå, Mikael Helgesson är duktig tycker jag, under förutsättning att han inte tröttnat på det än.
Tyckte också besöket kunde varat lite längre, jag prioriterade att fota och kika runt själv istället för att lyssna på all info. Det var svårt att hinna med både och tyvärr, men jag var nöjd med besöket.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Har också varit där på visning, samma anordnare då med. Michael Helgesson är trevlig att lyssna på. Rekommenderas varmt.
[quote=""swedediesel""]jag var på en visning anordnad av kulturkompaniet. visst var det trevligt, MEN dels fick man för lite tid på sig, och fick inte krypa runt som man ville (t.ex. utanför byggnaden)[/quote]
Konstigt, när jag var där så räckte tiden till -tyckte jag i alla fall. Sedan var ju luckorna ut i "tomrummet" öppna och som jag förstod det så fick man krypa ut där om man ville... men det var inte många som orkade/vågade. :D

BildBild
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

[quote=""Saddam""]Har också varit där på visning, samma anordnare då med. Michael Helgesson är trevlig att lyssna på. Rekommenderas varmt.

Konstigt, när jag var där så räckte tiden till -tyckte jag i alla fall. Sedan var ju luckorna ut i "tomrummet" öppna och som jag förstod det så fick man krypa ut där om man ville... men det var inte många som orkade/vågade. :D

[/quote]

Tyckte också Michael Helgesson var trevlig att lyssna på.

När du menar luckorna är det nödutgångsluckorna du menar?
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""mobe""]Tyckte också Michael Helgesson var trevlig att lyssna på.

När du menar luckorna är det nödutgångsluckorna du menar?[/quote]
Nej, menar luckorna ut till tomrummet mellan byggnaden(betonghuset) och själva bergrummet. Det är ju inget traditionellt gammaldags bergrum utan en modern där man först sprängt ut ett stort rum där man sedan byggt en fristående byggnad i. Luckorna ut till tomrummet var öppna när jag var där och man kunde krypa ut där om man vågade(vet dock inte om man verkligen fick göra det)... :rolleyes:
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

[quote=""Saddam""]Nej, menar luckorna ut till tomrummet mellan byggnaden(betonghuset) och själva bergrummet. Det är ju inget traditionellt gammaldags bergrum utan en modern där man först sprängt ut ett stort rum där man sedan byggt en fristående byggnad i. Luckorna ut till tomrummet var öppna när jag var där och man kunde krypa ut där om man vågade(vet dock inte om man verkligen fick göra det)... :rolleyes: [/quote]

Aha, var inget som var öppet när vi var där, lite synd. Det närmsta vi kom ut var när man gick ut igenom nödutgången
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""mobe""]Aha, var inget som var öppet när vi var där, lite synd. Det närmsta vi kom ut var när man gick ut igenom nödutgången[/quote]
Den luckan ser bekant ut, fanns det ingen trappa ner där?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

[quote=""Saddam""]Den luckan ser bekant ut, fanns det ingen trappa ner där?[/quote]

Nej bara en trappa upp, den längsta spiraltrappa jag sett.
Skriv svar