drar till powermeet, nån som vill tipsa om nåt längs vägen?

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

drar till powermeet, nån som vill tipsa om nåt längs vägen?

Inlägg av swedediesel »

jo, det va ju ett tag sen man va aktiv om man säger så! nytt jobb i Norge tar på krafterna.. tänkte väl återuppta bergspaningarna framåt semestern, har fått nys om några anläggningar i norge som verkar va övergivna, men skitsam, imorn drar jag till västerås, och tänkte övernatta nånstans längs vägen, typ arboga-köping... kanske ta en tur till svanen och kolla läget och ev övernatta där istället för på en rastplats som alltid e lurigt... men om nån har tips på ett sevärt berg, eller vill ha statuskoll på nån anläggning, så är det bara att hojta till i PM.. ja jag vet att det är lamt att fråga såhär, fast just nu är tyvärr dagarna för korta :(

utgår från dalsland ska tilläggas..
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Tjena. Skall skicka ett kort PM till dig!

:)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

ja, det blev inte mycket till UE på den resan tyvärr... dock funderar jag på en ny tur.. skall till dala-husby på lördag och tänkte ta med husvagnen och se om man kan hitta nåt spännande längs hemvägen.. kanske drar jag en tur åt östergötland och besöker UL112 igen, den var ju rätt trevlig!

men jag tar naturligtvis hemskt gärna emot tips på andra berg att besöka, gärna UL/omformare då de oftast brukar stå öppna för fotografering! även om nån vet ett bergrum i bra skick och har numret till en kontaktperson så man kunde ringa och fråga om visning vore det intressant!! åker från dala-husby på lördag eftermiddag vid 15-tiden och kan egentligen åka åt vilket håll som helst.. övernattar sedan i husvagnen och drar hemåt dalsland under söndagen, så det finns ju tid även då!
Senast redigerad av 1 swedediesel, redigerad totalt 0 gånger.
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Skriv svar