Urban Exploration på Sydnytt

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Andreas Ingefjord
Inlägg: 10
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:19

Urban Exploration på Sydnytt

Inlägg av Andreas Ingefjord »

I veckan som gick nu sändes ett reportage om UE och ett besök på Broby sanatorium. Kort och koncist, men fint tycker jag.

Se klippet
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""Andreas Ingefjord""]I veckan som gick nu sändes ett reportage om UE och ett besök på Broby sanatorium. Kort och koncist, men fint tycker jag.

Se klippet[/quote]



Har tidigare sett dig i reportage i Sydsvenskan också när du bl.a besökte rosdriveriet, har för mig att du va medlem i ett seriösare fotoforum med, har jag fel?
Andreas Ingefjord
Inlägg: 10
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:19

Inlägg av Andreas Ingefjord »

Hej! Det stämmer på båda punkter. På fotosidan.se brukar jag publicera ett urval av bilder där, men den här sajten känns som en bra kanal för att lägga upp ett bredare utbud bilder - där platserna snarare än fotot är det intressanta. Fin balansgång det där...
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""Andreas Ingefjord""]I veckan som gick nu sändes ett reportage om UE och ett besök på Broby sanatorium. Kort och koncist, men fint tycker jag.

Se klippet[/quote]

Bra inslag. Välkommen till forumet.
/jan
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""Andreas Ingefjord""]Hej! Det stämmer på båda punkter. På fotosidan.se brukar jag publicera ett urval av bilder där, men den här sajten känns som en bra kanal för att lägga upp ett bredare utbud bilder - där platserna snarare än fotot är det intressanta. Fin balansgång det där...[/quote]

Så sant, välkommen hit!
Skriv svar