Finns intresse för en sammankomst?

UE-relaterade event, föreläsningar etc.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

Inlägg av danne »

[quote=""kristofer""]Jag tror de kommer bli en intressant kombination utan dess like, ruinturister som söker det ödelagda och glada grängesbergsbor som lever ut för en dag. Vilken härlig kontrast! =)[/quote]

hur många blir med på kvällen?
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

[quote=""danne""]hur många blir med på kvällen?[/quote]

Det finns för tillfället inga exakta uppgifter på hur många vi blir exakt men det är ett stigande antal som verkar vackla någonstans runt 10-20 st. Hoppas därför att såmånga som möjligt ger klartecken i om de tänker komma eller ej.
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

Inlägg av danne »

[quote=""kristofer""]Det finns för tillfället inga exakta uppgifter på hur många vi blir exakt men det är ett stigande antal som verkar vackla någonstans runt 10-20 st. Hoppas därför att såmånga som möjligt ger klartecken i om de tänker komma eller ej.[/quote]

jag o min chaffis kommer iaf på dagen o kvällen, iom det e DU som lagar käket (det får man liksom inte missa) :D
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Javisst, det är ju alltid roligt att se lite lyckligt folk, och jag ser som sagt fram emot middagen med, MEN främst är det UE-upplevelserna som drar!

Jag har i alla fall tagit mig till STHLM nu. Resan inleddes dock inte på de bästa av premisser när jag fick ett MYCKET tråkigt besked (som jag inte ska gå in på) en timme innan jag skulle åka. Men å andra sidan är det ganska skönt att komma bort ett tag.

Tror det första jag minns av Gränges är när jag var i spökåldern och läste om "Spiritisterna i Grängesberg", nåt som Thea Oljelund skrev. Så Grishnac - speciellt med tanke på att du ska vara där... det må vara folktomt och kallt, men fullt av andar, så det verkar ju lovande! ;)

Och Danne... du kanske skulle fundera lite på *varför* du har så få vänner av det motsatta könet? :rolleyes:
Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

Inlägg av danne »

Och Danne... du kanske skulle fundera lite på *varför* du har så få vänner av det motsatta könet? :rolleyes: [/QUOTE]


hur menar du nu? =)
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""danne""]
hur menar du nu? =)[/quote]
Hon syftar nog på dina konstiga inlägg ang. det motsatta könet... ;)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar