Mer Örebro

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
mikael82karlsson
Inlägg: 208
Blev medlem: ons 03 apr 2013, 15:15
Kontakt:

Inlägg av mikael82karlsson »

[quote=""PennybridgeCrew""]Om du vill till militära platser/bunkrar så kan jag rekommendera svampenbacken! På baksidan (av skogsdungen) så finns det en trädöre som leder in i ett betong rum som antagligen togs i drift nån gång på 1940-talet och stängdes när stridsberedakapen sänktes efter kalla krigets slut (ca. 1980-1990 talet) OBS!!! Skruvmejsel eller bågfil/metallsax är att rekommendera såvidare du inte vill sparka sönder dörren... Det bästa är nog skruvmejsel då låset sitter fast med skruvar! MVH PennybridgeCrew[/quote]

göra inbrott :confused: :mad:
You don't take a photograph, you make it
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Inlägg av htiawe »

[quote=""PennybridgeCrew""]Om du vill till militära platser/bunkrar så kan jag rekommendera svampenbacken! På baksidan (av skogsdungen) så finns det en trädöre som leder in i ett betong rum som antagligen togs i drift nån gång på 1940-talet och stängdes när stridsberedakapen sänktes efter kalla krigets slut (ca. 1980-1990 talet) OBS!!! Skruvmejsel eller bågfil/metallsax är att rekommendera såvidare du inte vill sparka sönder dörren... Det bästa är nog skruvmejsel då låset sitter fast med skruvar! MVH PennybridgeCrew[/quote]

Det är såna här påhitt som ger seriösa utövare dåligt rykte. Riktigt illa.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""PennybridgeCrew""]OBS!!! Skruvmejsel eller bågfil/metallsax är att rekommendera såvidare du inte vill sparka sönder dörren... Det bästa är nog skruvmejsel då låset sitter fast med skruvar! MVH PennybridgeCrew[/quote]

Hmmm....

http://28dagarsenare.se/showthread.php?t=2449

Forumets hederskod/regler

3. En viktig regel/hederskod runt UE/Ruinturism på 28dagarsenare
När du besöker en ruin/övergiven plats, lämna platsen så som du fann den, ta bara med dig minnen och eventuella bilder du fångat i din kamera. Vid besök i ruiner/övergivna platser så ska man alltså inte bryta sig in, man ska inte slå sönder något, och man ska inte stjäla/ta med sig något från platsen i fråga.

/benkar -Moderator
PennybridgeCrew
Inlägg: 7
Blev medlem: sön 16 mar 2014, 18:59
Kontakt:

Inlägg av PennybridgeCrew »

Förlåt! Min polare kom åt datorn då jag var inloggad! Är ingen sån som pajar grejer //PennybridgeCrew
Skriv svar