Hej från Perstorp.....

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Bunkerbus
Inlägg: 226
Blev medlem: sön 11 jan 2009, 15:44
Kontakt:

Hej från Perstorp.....

Inlägg av Bunkerbus »

Har fotat mögliga platser ett tag nu och och håller fortfarande på att försöka få lite stämning i bilderna vilket inte alltid är så lätt trots 10 års krälande i bergrum av alla de slag, ljus kan tydligen komma överallt ifrån? och ställer till det, jag brukar skratta gott åt någon som har ett citat i still med, "motljus! här är ju beck mörkt" men nog sörren har många alster hamnat i soptunnan som man trodde vart fantastiska ett tag bara för att uppdaga den kalla nakna sanningen i skenet från en 24" skärm :rolleyes: men, men man har hela livet på sig....tänkte jag lägger in mitt senaste alster här eftersom jag precis som vanligt inte hittar dagens UE bild....tråden suck.....och det där med webb album har jag givit upp för längesedan eftersom jag hela tiden glömmer vilket lösenord jag har.. :o ha en kalas helg alla, hej!

Och skall någon till något kul och fota, så tveka inte att tjoa till för jag är med om det inte har med bergstroll att göra ;)

PS
Dessa bildfilerna tog halva morgonen att ladda upp på forumet, tur man inte la upp alla 48...kanske min dator som dummar sig? eller så är det jag... :cool:

PS2 , tycker föresten att detta forumet är kanon med alla dess medlemmar såsom våran egen diktator Saddam, tycker dock att han behöver ryta till lite oftare och the legend MR: mögel him self = Benkar

Mvh B.B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av 4 Bunkerbus, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Tycker du har lyckats bra, snygga bilder.

[quote=""Bunkerbus""]Har fotat mögliga platser ett tag nu och och håller fortfarande på att försöka få lite stämning i bilderna vilket inte alltid är så lätt trots 10 års krälande i bergrum av alla de slag, ljus kan tydligen komma överallt ifrån? och ställer till det, jag brukar skratta gott åt någon som har ett citat i still med, "motljus! här är ju beck mörkt" men nog sörren har många alster hamnat i soptunnan som man trodde vart fantastiska ett tag bara för att uppdaga den kalla nakna sanningen i skenet från en 24" skärm :rolleyes: men, men man har hela livet på sig....tänkte jag lägger in mitt senaste alster här eftersom jag precis som vanligt inte hittar dagens UE bild....tråden suck.....och det där med webb album har jag givit upp för längesedan eftersom jag hela tiden glömmer vilket lösenord jag har.. :o ha en kalas helg alla, hej!

Och skall någon till något kul och fota, så tveka inte att tjoa till för jag är med om det inte har med bergstroll att göra ;)

PS
Dessa bildfilerna tog halva morgonen att ladda upp på forumet, tur man inte la upp alla 48...kanske min dator som dummar sig? eller så är det jag... :cool:

PS2 , tycker föresten att detta forumet är kanon med alla dess medlemmar såsom våran egen diktator Saddam, tycker dock att han behöver ryta till lite oftare och the legend MR: mögel him self = Benkar

Mvh B.B[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Skriv svar