Ny på forumet

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Grihm
Inlägg: 6
Blev medlem: fre 05 okt 2012, 22:38

Ny på forumet

Inlägg av Grihm »

Hej alla.

Johan heter jag och bor i Sörmland på landsbygden. Jobbar som verksamhetsutvecklare på studiefrämjandet med inriktning på lajv, teater, rollspel, re-enactment etc. Hittade hit när jag sökte efter info om övergivna plaster samt områden för arrangemang.

Kommer mera framöver med både inlägg och info.

Tack och ha en fortsatt trevlig [ valfri tidpunkt ]
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Grihm""]Hej alla.

Johan heter jag och bor i Sörmland på landsbygden. Jobbar som verksamhetsutvecklare på studiefrämjandet med inriktning på lajv, teater, rollspel, re-enactment etc. Hittade hit när jag sökte efter info om övergivna plaster samt områden för arrangemang.

Kommer mera framöver med både inlägg och info.

Tack och ha en fortsatt trevlig [ valfri tidpunkt ][/quote]

Fler nördar med för mycket fantasi, det är bara att kliva in i gänget med oss andra.

Jag får inte utlopp för mitt re-enactment här så mycket men en del sitespotting blir det.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Grihm
Inlägg: 6
Blev medlem: fre 05 okt 2012, 22:38

Inlägg av Grihm »

[quote=""Grishnac""]Fler nördar med för mycket fantasi, det är bara att kliva in i gänget med oss andra.

Jag får inte utlopp för mitt re-enactment här så mycket men en del sitespotting blir det.[/quote]

Man tackar och bockar.
Får lägga in spel-info senare så kanske vi kan bota abstinensen lite ;)
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Grihm""]Man tackar och bockar.
Får lägga in spel-info senare så kanske vi kan bota abstinensen lite ;) [/quote]

Jag spelar inte så mycket nu mera, det blir mest återskapande och svartkrutsnörderi.