Hejsan alla!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

GalleriS
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 21 okt 2012, 19:27

Hejsan alla!

Inlägg av GalleriS »

Jag hittade till detta intressanta forum igår, och tänkte direkt att här måste jag bli medlem! ;)

Jag bor i lilla Köping (Västmanland) och har precis fått det här intresset med både UE och GC, som verkligen är spännande och jättekul! :) . Fotograferat har jag gjort under några år, och att kunna komplettera ett stort intresse med denna "hobby" är ju helt underbart!
GalleriS
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 21 okt 2012, 19:27

Inlägg av GalleriS »

Det skulle ju ha varit trevligt med någon typ av respons, som typ ett "hej" i all fall...
Liase
Inlägg: 129
Blev medlem: fre 26 jun 2009, 22:23

Inlägg av Liase »

Det tar ju lite tid innan folk ser tråden, men hej och välkommen!
GalleriS
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 21 okt 2012, 19:27

Inlägg av GalleriS »

Tack! Det känns ju alltid lite roligare när man får någon typ av respons! ;) Detta forum verkar som sagt vara ett intressant sådant, och det finns mycket att "lära sig" som nybörjare :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Hej och välkommen hit. Kan vara lite dött här måndag - fredag förmiddag ungefär. Det är i alla fall bilden jag fått, vissa jobbar ju under veckorna...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
GalleriS
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 21 okt 2012, 19:27

Inlägg av GalleriS »

[quote=""Saddam""]Hej och välkommen hit. Kan vara lite dött här måndag - fredag förmiddag ungefär. Det är i alla fall bilden jag fått, vissa jobbar ju under veckorna...[/quote]

Tack! Jag jobbar också hela veckorna, men jag har "förmånen" att sitta vid en dator i mitt jobb ;)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""GalleriS""]Tack! Jag jobbar också hela veckorna, men jag har "förmånen" att sitta vid en dator i mitt jobb ;) [/quote]
Ja vissa har en annan definition av "jobba". Andra hinner knappt äta under sina raster, att surfa under arbetstid är väldigt svårt. Vissa datorer är även låsta så att man inte kommer in på olämpliga hemsidor -som t.ex. denna.

:D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
GalleriS
Inlägg: 5
Blev medlem: sön 21 okt 2012, 19:27

Inlägg av GalleriS »

[quote=""Saddam""]Ja vissa har en annan definition av "jobba". Andra hinner knappt äta under sina raster, att surfa under arbetstid är väldigt svårt. Vissa datorer är även låsta så att man inte kommer in på olämpliga hemsidor -som t.ex. denna.

:D [/quote]

Jag surfar inte heller runt på arbetstid, men ibland när jag har "rast" så kollar jag in på vissa sidor en snabbis ;)
Skriv svar