Hej på er!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Viktor
Inlägg: 5
Blev medlem: mån 05 nov 2012, 17:50

Hej på er!

Inlägg av Viktor »

Jag upptäckte det här forumet av ren slump och vill börja med ue, jag har ingen erfarenhet alls av detta men hoppas kunna bli en aktiv upptäckare snart då jag tycker livet ovanför är rätt tråkigt här i Stockholm emellanåt.

Ämnet har dock intresserat mig länge, har sett en hel del bilder av hur det ser ut under jord och det känns som att det här helt är min grej.

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men jag hoppas att det här kan leda nånvart inom sin tid.
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Välkommen!
Ut och leta och du skall finna. Det öde finns både här och där.
Vilken del av landet är du bostadd i?

[quote=""Viktor""]Jag upptäckte det här forumet av ren slump och vill börja med ue, jag har ingen erfarenhet alls av detta men hoppas kunna bli en aktiv upptäckare snart då jag tycker livet ovanför är rätt tråkigt emellanåt.

Ämnet har dock intresserat mig länge, har sett en hel del bilder av hur det ser ut under jord och det känns som att det här helt är min grej.

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men jag hoppas att det här kan leda nånvart inom sin tid.[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Välkommen hit, du kommer nog kunna hitta bra tips och råd här på forumet om vad du behöver tänka på om du ska börja utforska.
Viktor
Inlägg: 5
Blev medlem: mån 05 nov 2012, 17:50

Inlägg av Viktor »

Tackar för det trevliga bemötandet! Jag ska kolla igenom vad det finns för ställen här, under tiden, kan någon lite snabbt säga vilka ställen som är under bevakning? Beckomberga känns som ett minfält tex.

Jag väntar med att ge mig på tunnlar kan jag också tillägga.
Viktor
Inlägg: 5
Blev medlem: mån 05 nov 2012, 17:50

Inlägg av Viktor »

Fanns inte så många trådar såg jag, måste ju finnas minst 1000 övergivna byggnader. Som jag sa, jag är helt ny på det här, kan någon säga en plats så får jag kolla upp den?
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

Hej och välkommen hit.
Ta några timmar och läs i trådar och pröva sökfunktionen så ska du se att du kommer att hitta massor.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Viktor""] kan någon lite snabbt säga vilka ställen som är under bevakning? Beckomberga känns som ett minfält tex.
[/quote]

Finns varken "listor" över ruiner, än mindre "listor" över vad som är bevakat/obevakat.

Vad det gäller tex Beckomberga, så får du gärna utveckla vad du menar med "minfält".

/B
Skriv svar