Hej från lite varstans.

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Pulgasari
Inlägg: 9
Blev medlem: tor 13 dec 2012, 02:09

Hej från lite varstans.

Inlägg av Pulgasari »

Hej goddag,

är en herre på 28 år som väl,...egentligen alltid haft en förkärlek till folktomma, öde, övergivna platser. Vill minnas att jag redan som barn drogs till platser som dessa.

Jag finner stor tillfredsställelse av att vistas under jord, får positiva vibbar bara av att gå ner i stockholms tunnelbana (de tillåtna delarna alltså). Något med lukten tror jag. Annars gillar jag asfalt på ovanliga platser. I anknytning till en skog eller något. Eller asfalt med gräs som vuxit upp genom den. Kalla kriget kan väl alla med vårt intresse tacka något så hjärtligt.
Så underjordiska objekt är något av en favorit.
Tätt följt av fabriks-/sjukhuslokaler.

Som sagt så figurerar jag på olika ställen i Sverige, bodde ett tag i Göteborg, olika ställen i Östergötland men är numera skriven i Umeå, men i skrivande stund är jag åter i Östergötland.

Mina konkreta erfarenheter inom UE sträcker väl sig till sporadiska besök på diverse objekt i Sverige, främst då koncentration runt tidigare nämnda platser.
Var även på en mer "turistig" UE-upplevelse när jag tog en resa till Pripyat/Tjernobyl förra året.
Men aldrig riktigt haft några "genuina-UE-vänner" som jag gjort upptäckter med tillsammans. Alltid behövt släpa med mig någon halvintresserad figur om jag inte utforskat själv vilket ibland kan vara farligt och lite trist.

-Väl mött.
Användarvisningsbild
moraldk
Inlägg: 402
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 17:31

Inlägg av moraldk »

Hej och välkommen. Du kan säkert hitta nån här som du inte behöver SLÄPA med på ut på dina expeditioner... ;)
"Det är lättare att be om ursäkt än att be om tillåtelse!"
Användarvisningsbild
Pulgasari
Inlägg: 9
Blev medlem: tor 13 dec 2012, 02:09

Inlägg av Pulgasari »

[quote=""moraldk""]Hej och välkommen. Du kan säkert hitta nån här som du inte behöver SLÄPA med på ut på dina expeditioner... ;) [/quote]

Låter trevligt!
Ska ta mig tid att sätta mig in i forumets delar och struktur. Sen blir det åka av.
Skriv svar