Hej från Karlskrona!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

gaaz
Inlägg: 5
Blev medlem: lör 15 dec 2012, 20:36

Hej från Karlskrona!

Inlägg av gaaz »

Kom gärna in och kika på vår sida om dom militärhistoriska platserna och anläggningarna i och runt Karlskrona. Massor av bilder och fakta samt inom kort tider och platser för olika visningar!

http://www.fortsweden.com

Välkomna!

//G
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""gaaz""]Kom gärna in och kika på vår sida om dom militärhistoriska platserna och anläggningarna i och runt Karlskrona. Massor av bilder och fakta samt inom kort tider och platser för olika visningar!

http://www.fortsweden.com

Välkomna!

//G[/quote]

Mycket trevligt och informativt.
Fortsätt på detta vis och du kommer att bli omtyckt här.
JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Nu har jag ju redan diskuterat lite i din andra tråd om bunkerstaden men tänkte iaf önska dig/er välkommen hit, vi är ju några stycken från K-na eller i närheten av som finns här på forumet.

Alltid trevligt med likasinnade från staun.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Tråden har hamnat lite fel... eller?

Kul initiativ men har några frågor:
1. Vem tjänar pengar på denna sida? Har inget emot att man tjänar pengar på detta men är bara lite nyfiken. Kulturkompaniet känner jag till, har själv gått på deras vandringar och visningar.

2. Finns det inte en risk att vissa ställen bommas igen eller plomberas tack vare denna sida där allt är så öppet med koordinater och allt?

3. Varför utelämnar ni viktiga fakta som turisterna kanske behöver så som att vissa anläggningar inte är öppna alls eller att vissa anläggningar finns bakom ett högt stängsel? Är ju inte jättekul att hitta stället en vacker sommardag och upptäcka att man inte är välkommen in...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar