Tjenixen från sthlms norra kant

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Nightcrawler
Inlägg: 11
Blev medlem: ons 19 dec 2012, 00:27

Tjenixen från sthlms norra kant

Inlägg av Nightcrawler »

Tja alla glada utforskare.

Nu har jag och min polare lessnat på att leta ställen på måfå. Därför vänder jag mig nu till denna sida som verkar vara seriös.

Jag har hittat lite olika ställen runt krokarna här så som Ramhäls gruva samt en till liten skit halvvägs mot dalarna.
har även varit inne i 3 olika hus som ligger runt klockbacka. men allt är sönderklottrat :(
har även letat efter någon hemlig bunker runt f7 i hägernäs utan resultat.

Finns det någon vänlig som vill tipsa om något ställe? gärna under jord eller sjukhus.
bevara gamla byggnader
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Välkommen,
F2 är det väl ändå som låg i häggan.

Tyvärr ont om ödehus kring Stockholm, särskilt om du vill ha dem orörda. Trycket från dem som håller på med graffiti och vill måla "lagligt" är så stort och otillgodosett i Stockholm, att så fort nått blir övergivet hittar målarna dit snudd på först av alla.
Nightcrawler
Inlägg: 11
Blev medlem: ons 19 dec 2012, 00:27

Inlägg av Nightcrawler »

yes f2 menade jag.
Så är det nog, det lustiga märktes i ramhäl att när man nådde toppen på högsta byggnaden fanns nästan ingen graffiti alls ;)

Ja kan även tänka mig att åka en bit för att hitta något ställe, dvs utanför sthlm
bevara gamla byggnader
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Nightcrawler""]Finns det någon vänlig som vill tipsa om något ställe? gärna under jord eller sjukhus.[/quote]
Tjena, jag har inte så mycket på min karta när det gäller just det området och dom kategorierna. Är Sanatoriet Klockbacka under renovering eller kanske färdigrenoverat numera? Det stod ju öde ett bra tag...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Nightcrawler
Inlägg: 11
Blev medlem: ons 19 dec 2012, 00:27

Inlägg av Nightcrawler »

[quote=""Saddam""]Tjena, jag har inte så mycket på min karta när det gäller just det området och dom kategorierna. Är Sanatoriet Klockbacka under renovering eller kanske färdigrenoverat numera? Det stod ju öde ett bra tag...[/quote]

det står öde, dom har inte kommit någon vart. däremot är det byggstängsel runt o kamera övervakning inne i huset enl min polare.
annars är det förspikat överallt, dom har börjat montera nya fönster lite här o var
bevara gamla byggnader
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Nightcrawler""]det står öde, dom har inte kommit någon vart. däremot är det byggstängsel runt o kamera övervakning inne i huset enl min polare.
annars är det förspikat överallt, dom har börjat montera nya fönster lite här o var[/quote]
Jaså, det var som fan.

Ja då får du ju antingen börja leta efter egna objekt eller vara beredd på att åka lite längre sträckor utanför reviret helt enkelt. Ödehus brukar ju annars finnas precis överallt annars kan jag säga av egen erfarenhet.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar