Hej från Umeåtrakten!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Kroebom
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 10 jan 2013, 13:54

Hej från Umeåtrakten!

Inlägg av Kroebom »

Jag gjorde just användaren, och tänkte presentera mig. Så jag hoppas att jag skriver detta på rätt ställe!
Jag är en person som alltid har tyckt om olika typer av spänning och att utforska saker. Nackdelen är att det inte finns speciellt mycket att se där jag bor. Tog mig in en nedlagd cementfabrik i Umeå en gång och kommer ihåg att det gav mig en mycket speciell känsla! Likaså att se utsikten från en mast i närheten. Annars har jag bara besökt ödehus eller broar med min bror.
Framöver tänker jag köpa en Gopro kamera och starta en blogg för att visa vad jag gör. Det skulle också vara jätteroligt att träffa folk söderut som kan visa en runt i områden de känner till. Om det nu fungerar så i Urban-världen ;)
Annars är jag väldigt intresserad av att klättra, krypa, hinderbane-löpa, leka och se utsikter.

Finns det fler i Umeåtrakten får ni jättegärna säga till! Eller ställa frågor!

Det var allt! MVH Kroebom!
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

En bit ner till mig, men välkommen hit!

[quote=""Kroebom""]Jag gjorde just användaren, och tänkte presentera mig. Så jag hoppas att jag skriver detta på rätt ställe!
Jag är en person som alltid har tyckt om olika typer av spänning och att utforska saker. Nackdelen är att det inte finns speciellt mycket att se där jag bor. Tog mig in en nedlagd cementfabrik i Umeå en gång och kommer ihåg att det gav mig en mycket speciell känsla! Likaså att se utsikten från en mast i närheten. Annars har jag bara besökt ödehus eller broar med min bror.
Framöver tänker jag köpa en Gopro kamera och starta en blogg för att visa vad jag gör. Det skulle också vara jätteroligt att träffa folk söderut som kan visa en runt i områden de känner till. Om det nu fungerar så i Urban-världen ;)
Annars är jag väldigt intresserad av att klättra, krypa, hinderbane-löpa, leka och se utsikter.

Finns det fler i Umeåtrakten får ni jättegärna säga till! Eller ställa frågor!

Det var allt! MVH Kroebom![/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Skriv svar