Ny från NÖ Skåne

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Lizard
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 03 feb 2013, 21:33

Ny från NÖ Skåne

Inlägg av Lizard »

Hej! Det här verkar ju vara ett trevligt form. Min UE-erfarenhet är mycket blygsam och sträcker sig till diverse äventyr i gamla nedlagda industrier på Kinnekulle med omnejd i min ungdom. I somras återuppväcktes detta intresse när jag o ungarna utforskade ett gammalt kaolin-lerbrott. Då jag delar intresset med min fru så hoppas vi kunna få inspiration till lite mer avancerade utflyktsmål på denna sida (utan barn). Vi har inte långt till sanatoriet i Broby så det lär snart bli ett besök där.
Väl mött! / Lizard
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Välkommen!
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Välkommen.
Är du möjligtvis är en skarabörjare i förskingringen?

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Välkommen hit, själv är jag från Norra Skåne så det är inte långt från er. Ska ni till Broby får ni nog skynda er då de har börjat rensa där. Lite svårare nu än när det stod helt tomt.

[quote=""Lizard""]Hej! Det här verkar ju vara ett trevligt form. Min UE-erfarenhet är mycket blygsam och sträcker sig till diverse äventyr i gamla nedlagda industrier på Kinnekulle med omnejd i min ungdom. I somras återuppväcktes detta intresse när jag o ungarna utforskade ett gammalt kaolin-lerbrott. Då jag delar intresset med min fru så hoppas vi kunna få inspiration till lite mer avancerade utflyktsmål på denna sida (utan barn). Vi har inte långt till sanatoriet i Broby så det lär snart bli ett besök där.
Väl mött! / Lizard[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Lizard
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 03 feb 2013, 21:33

Inlägg av Lizard »

[quote=""jpkrax""]Välkommen.
Är du möjligtvis är en skarabörjare i förskingringen?

JP[/quote]

Jupp, ursprungligen från Götene. Hittade till Kristianstad för tio år sen. Det är ju glädjande att det verkar finnas en hel del intressanta objekt här i trakterna att besöka.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Lizard""]Jupp, ursprungligen från Götene. Hittade till Kristianstad för tio år sen. Det är ju glädjande att det verkar finnas en hel del intressanta objekt här i trakterna att besöka.[/quote]

Själv är jag från Skara, men har jobbat i Götene.
På företaget med det gamla namnet. ;)

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Kusligt
Inlägg: 133
Blev medlem: lör 16 jun 2012, 08:40

Inlägg av Kusligt »

[quote=""Lizard""]Jupp, ursprungligen från Götene. Hittade till Kristianstad för tio år sen. Det är ju glädjande att det verkar finnas en hel del intressanta objekt här i trakterna att besöka.[/quote]

Välkommen hit! Ja ni i Skåne har gott om objekt, kommer nog ned någon gång även i år :)
http://kusligt.org - Platser gud glömt
Senast uppdaterad 10/6 2015 och förmodligen efter det också, inte alltid signaturen är uppdaterad dock :) .
Skriv svar