Hej från Västerås!!!!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

PuttesRacing
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 07 feb 2013, 13:25

Hej från Västerås!!!!

Inlägg av PuttesRacing »

Jag hittade till detta forum idag, och tänkte att här måste jag bli medlem!

Jag bor i Västerås (Västmanland) och jag o min flickvän har precis fått det här
intresset med UE, som verkligen är spännande och jättekul!

O hoppas man hittar eller får nå mer tips på olika ställen runt om Västerås/Västmanland o andra län som man kan besöka när man är ute


...............Patrik
Användarvisningsbild
Kusligt
Inlägg: 133
Blev medlem: lör 16 jun 2012, 08:40

Inlägg av Kusligt »

Välkommen hot, du kommer säkert trivas. Det är blandat med folk, sådana med lika mycket erfarenhet och de som hållet på i tiotals år. Och mycket däremellan.

Och Västerås är ju rätt trevligt! Finns en hel del spännande därikring kan jag glädja dig med om du inte redan är med på det :)
http://kusligt.org - Platser gud glömt
Senast uppdaterad 10/6 2015 och förmodligen efter det också, inte alltid signaturen är uppdaterad dock :) .
PuttesRacing
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 07 feb 2013, 13:25

Inlägg av PuttesRacing »

Hejsan!
Ja, vi har ju hittat lite ute på Hässlö, Viksäng, Tillberga, Tortuna och vid hamnen, o hoppas på att hitta mer platser i och utanför Västerås. Vi har försökt leta lite på nätet men bara hittat de vi redan har varit på. Finns de något mer än de som vi redan har varit på? Och om de finns nåt efter vägen ner till småland för ska dit om ett par dar

...............Patrik
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Vilket håll ner? Mitt i riket eller längs östkusten?

[quote=""PuttesRacing""]Hejsan!
Ja, vi har ju hittat lite ute på Hässlö, Viksäng, Tillberga, Tortuna och vid hamnen, o hoppas på att hitta mer platser i och utanför Västerås. Vi har försökt leta lite på nätet men bara hittat de vi redan har varit på. Finns de något mer än de som vi redan har varit på? Och om de finns nåt efter vägen ner till småland för ska dit om ett par dar

...............Patrik[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
herman
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 21:49

Sv: Hej från Västerås!!!!

Inlägg av herman »

måste bara fråga vart i tortuna du hittat nå roliga saker? :) bor där och har alldrig lyckats hittat nå roligt :(
Skriv svar