Hej från Göteborg!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Ladyhawk
Inlägg: 19
Blev medlem: mån 03 jun 2013, 07:29

Hej från Göteborg!

Inlägg av Ladyhawk »

Kanske dags att presentera sig efter att ha smygit runt här ett tag och gjort endast ett fåtal inlägg. Jag är nyss hemflyttad efter att ha bott i Ryssland sedan vintern 2011 (så alla foton som läggs upp av mig från Ryssland är fotade av mig ;) ).

Fotat är något jag har gjort hela livet, började med en Minolta 5000 och när jag sen bytte upp mig till en Sony A100 var det definitivt kört. Med UE har jag kombinerat det bästa av två världar :) UE intresset kommer från min far då jag är uppvuxen med att kånkas runt av föräldrar till alla tänkbara ruiner, fornlämningar och arkeologiska utgrävningar (några som vi själva deltog på då vi hade en metalldetektor). Det var dock inte förrän vi flyttade till Ryssland som UE intresset tog fart på allvar, då landet är en våt dröm för varje fotograf :p Övrigt jag gärna lägger tid på är träning, resor och DIY-projekt.

På återseende!
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Välkommen!
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Jag passar på att välkomna dig här med då... ;)

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Ladyhawk""]Jag är nyss hemflyttad efter att ha bott i Ryssland sedan vintern 2011 (så alla foton som läggs upp av mig från Ryssland är fotade av mig ;) ).

[/quote]

När fixar du en ruingruppresa till Ryssland? ;)

Välkommen :)

/B
Användarvisningsbild
Ladyhawk
Inlägg: 19
Blev medlem: mån 03 jun 2013, 07:29

Inlägg av Ladyhawk »

Tackar! Fotoresan till Ryssland är på planeringsstadiet och kommer så småningom :D
Skriv svar