Tjejer i Sthlm

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Annas
Inlägg: 1
Blev medlem: sön 05 jan 2014, 02:44

Tjejer i Sthlm

Inlägg av Annas »

Hej. Jag och två tjejkompisar har sedan många år tillbaka alltid varit intresserade av övergivna platser och dess spänning samt historia.

För ca tio år sedan var vi i Söderby, då var det ett övergivet mentalsjukhus som numera är bostadsrätter. Vi Har även varit i Beckomberga, Antuna, Kymlingeoch Löwenströmska. Det jag undrar är om man kan få lite tips på andra platser? Som jag sett här på trådarna så verkar inte folk vara särskilt intresserade av att dela med sig info om platser. Därför undrar jag om någon/några är intresserade av att sammanstråla med oss någon kväll? Eller kanske kan ge mig lite bra tips? Ju läskigare och mörkare desto bättre! ;)

Tack, hare bra!
Anna :)
Tallsniffaren
Inlägg: 21
Blev medlem: fre 08 jun 2012, 22:36

Inlägg av Tallsniffaren »

Hejsan!
Låter som häftiga platser ni vart på. Helt klart intressant att sammanstråla någon kväll. Jag och en kompis har planer på att åka upp till Sthlm imorrn och se oss omkring på lite platser. Skicka mig ett Pm om ni känner för de.

//Andreas
Philperry
Inlägg: 8
Blev medlem: tis 31 dec 2013, 11:05
Kontakt:

Sv: Tjejer i Sthlm

Inlägg av Philperry »

Jag är också intresserad utav detta, adda mig lr skriv till mig på facebook, Philperry eller maila mig om ni skulle vilja dra ihop ett gäng å dra iväg te ngt coolt place, [email protected]
Skriv svar