Norrbottnisk-explorer checkar in!

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
FirreN
Inlägg: 9
Blev medlem: tis 15 apr 2014, 16:57

Norrbottnisk-explorer checkar in!

Inlägg av FirreN »

Hej!

18-årig friluftsperson med ett växande intresse för UE checkar in.

Jag är en kille på 18 fyllda år och bor i Luleå, ända sen jag var en liten grabb har jag alltid varit väldigt intresserad av det övergivna och bortglömda platser. Speciellt att besöka och bemästra ställen där vanliga "svenssons" aldrig kommer att besöka eller att få möjligheten att besöka. Spänningen och lyckan som jag känner i kroppen när jag besöker något UE ställe är obeskrivlig! Just den känslan att man upplever något som är hemligt, bortglömt eller något annat i den stilen.

Om någon letar efter platser så har jag å ett par kompisar ett gäng med ställen som vi utforska. Vi letar även efter områden att utforska runt omkring Norrbotten. Så om ni är sugna på att dela med er eller vill ha med er folk så bara skicka ett meddelande!

Tack för mig!
Senast redigerad av 1 FirreN, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Välkommen hit, det var länge sen jag var i Lule eftersom jag bor längst ner i Sverige, samma sida landet dock. Jag var några gånger i Luleå för många år sen när jag gjorde lumpen på isbrytare, trevlig stad med trevliga människor det lilla man hann se när vi låg i hamn.
Skriv svar