UE på bästkusten

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Whyia
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 29 mar 2015, 09:02

UE på bästkusten

Inlägg av Whyia »

Hallå!

Jag är en ny UE:are från Lysekil, och hittade det här forumet när jag letade tips och tricks. Jag är ursprungligen fotograf, men har fattat tycke för övergivna stadsmiljöer...

Med många bra tips och trevliga medlemmar verkar det som ett bra ställe att börja på!
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Välkommen hit, känner inte till västkusten så bra, bor själv i sydöst, väldigt mkt sydöst, men några ställen har jag besökt när jag haft vägarna förbi på väg mot Oslo.
Whyia
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 29 mar 2015, 09:02

Inlägg av Whyia »

[quote=""DMT""]Välkommen hit, känner inte till västkusten så bra, bor själv i sydöst, väldigt mkt sydöst, men några ställen har jag besökt när jag haft vägarna förbi på väg mot Oslo.[/quote]

Tack så mycket! Jag har hört en del om att östkusten ska vara bra för UE. Är det värt att ta en tur dit?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Jodå det finns mkt härnere men mkt har rivits, plomberats eller sålts för att renoveras upp. Har lite dålig koll i dagsläget men försökt hålla mig uppdaterad så gott det går.
Whyia
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 29 mar 2015, 09:02

Inlägg av Whyia »

[quote=""DMT""]Jodå det finns mkt härnere men mkt har rivits, plomberats eller sålts för att renoveras upp. Har lite dålig koll i dagsläget men försökt hålla mig uppdaterad så gott det går.[/quote]

Hmm, kanske värt en tur ändå ^^ Tack!
Skriv svar