Nykomling i norra Skåne

Ger med fördel en introduktion här!

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Jason
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 10 nov 2016, 02:50

Nykomling i norra Skåne

Inlägg av Jason »

God dag på er!

Jag är en kille på 34 år som hamnat i Skåne efter några om och men.

Har en hel del erfarenheter med mig i bagaget som jag kan tänka mig tillämpa inom UE.

Fotografering är något jag märkt är väldigt populärt på den här sidan, och det har jag sysslat med på hobbynivå sen jag gick i högstadiet. Använder mig utav en Canon Eos 5D nu, letar dock efter en schysst blixt till.

Men jag har även arbetat i mobilmaster, samt att jag nu utbildar mig till arborist, så klättring är jag intresserad utav och har utrustning för.

Har några kontakter inom MÖP-svängen som jagar bunkrar och andra försvarsanläggningar. Så det kan bli några resor med dom, såvitt jag vet är dom gamla stötarna inte anslutna till det här forumet.

Är fd militär och kan fixa div basala problem när det gäller folk som går sönder, men min huvuduppgift i det gröna handlade mer om teknik och kommunikation.

Utvecklade en civil karriär som CNC-operatör med mitt mekatroniska intresse. Kan även gjuta och smida, men det är på hobbynivå.

Kan väl tillägga att jag är hobbybonde utav den eko-by vänliga sorten, har en Harley Davidson som jag mekar på (buy a Harley they said, ride the road they said, won't ever decrease in value they said...) spelar gitarr och har en hjärna som vandrar väldigt ofta.

Nå, låter jag som den perfekta biten i ditt pussel, den uppfyllande delen i ditt önskade radarpar? Tveka inte, hör av dig så hittar vi på något ballt. Har bl a en gammal möbelfabrik på hemmaplan som ser ut som att alla arbetarna bara stämplat ut som efter en vanlig arbetsdag på 70/80-talet och sen har ingen satt en fot där igen.

Min utrustning: VHF radio med headset, 3000 lumens pannlampa, pannlampa med rött filter, klätterutrustning, div verktyg, kikare, en ok mörkerkikare, bil, kamera.

Mvh. JB