geografisk hemvist

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

geografisk hemvist

Inlägg av mopedhuligan »

Kunde man tänka sej att införa ett system där man kan söka på medlemmars hemvist i medlemslistan? Jag vill fortfarande ha tips på ställen i mitt hemlän. Som ny här och utan att veta vem nån annan är skulle jag kunna uppskatta att fråga nån som kan tänkas veta direkt.
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

Skall ta upp detta i moderatorforumet.
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Jättefint att detta nu kommit till! Nu saknar jag bara "utomlands" eller de skandinaviska länderna som alternativ i landskapslistan. ;)
Senast redigerad av 3 k4r4t3k4n4k4s, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Ärlige Harry
Inlägg: 410
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 20:12

Sv: geografisk hemvist

Inlägg av Ärlige Harry »

En gammal gringubbe som jag kan tycka att län vore en bättre indelning än landskap. Nu står det Sörmland på mig. Ungefär som om jag skulle bo i Flen eller Vingåker...

Men detta är en detalj. Forumansvariga gör ett jättejobb och ska ha applåder och konfetti!
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""Ärlige Harry""]En gammal gringubbe som jag kan tycka att län vore en bättre indelning än landskap. Nu står det Sörmland på mig. Ungefär som om jag skulle bo i Flen eller Vingåker...[/quote]

Jaja. Det har du kanske rätt i. Men en fingervisning ger det ju. Dessutom är ju sörmland den finaste platsen på jorden.
Användarvisningsbild
Acke.
Inlägg: 106
Blev medlem: sön 07 sep 2008, 12:07
Kontakt:

Inlägg av Acke. »

[quote=""Ärlige Harry""]En gammal gringubbe som jag kan tycka att län vore en bättre indelning än landskap. Nu står det Sörmland på mig. Ungefär som om jag skulle bo i Flen eller Vingåker...

Men detta är en detalj. Forumansvariga gör ett jättejobb och ska ha applåder och konfetti![/quote]
Vi bollade lite fram och tillbaka om vi skulle ha län eller landskap. Vi beslutade som ni märker för landskap. Man kan ju fortfarande specificera ort :)
Eligible, not too stupid. Intelligiable, and cute as cupid.
Knowledgeable, but not always right. Salvageable, and free for the night.

www.jornmark.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Acke.""]Vi bollade lite fram och tillbaka om vi skulle ha län eller landskap. Vi beslutade som ni märker för landskap. Man kan ju fortfarande specificera ort :) [/quote]

Län eller landskap kvittar för mig...
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""Saddam""]Län eller landskap kvittar för mig...[/quote]

Bra att du skrev det nu efter införelsen...
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Jättefint att detta nu kommit till! Nu saknar jag bara "utomlands" eller de skandinaviska länderna som alternativ i landskapslistan. ;) [/quote]

Bumpar den här! vi har ju nu ytterligare användare som inte residerar i Sverige.

Lika bra att göra det till ett skandinaviskt forum med en gång :p
Skriv svar