Avatarerna?

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Avatarerna?

Inlägg av nonamegiven »

Hej!

Som jag förmodar så är jag inte ensam om alla avatarer med spegelbild, ska det vara såhär? Finner det smått irriterande även om det inte går någon nöd på mig så jag blev lite nyfiken.

Bild
:rolleyes:

Edit: Märkte att den hamnade fel, flytta den gärna ner till "Utveckla forumet"(http://28dagarsenare.se/forumdisplay.php?f=22).
Mvh
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Tråd flyttad enligt önskemål.

Men, "spegelbilden", vet inte bakgrunden, bara noterat att det ser ut så som det gör, är väl någon layout-inställning i forumet gissar jag.

/B
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

Har också tänkt på detta men har inte varit mer störande än att det bara gått mig förbi. Men kan ju också hålla med om att det nog vore bättre utan spegelbilden faktiskt..
Användarvisningsbild
Jocke
Inlägg: 303
Blev medlem: fre 17 okt 2008, 20:09

Inlägg av Jocke »

Tycker det är snyggt...
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

Är det så viktigt då? Spelar det verkligen så stor roll hur en avatar ser ut?
Det viktiga är väl ändå vad som står i inläggen?! :confused:
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

[quote=""bunkrologen""]Är det så viktigt då? Spelar det verkligen så stor roll hur en avatar ser ut?
Det viktiga är väl ändå vad som står i inläggen?! :confused: [/quote]

Haha nej du har så rätt. Nog därför ingen har tagit upp det tidigare. Men nu när ändå saken togs upp så tänkte jag säga min uppfattning.
Men för min del så får det gärna vara som det är, eller ändras. Spelar ingen roll för min del :)

Och självklart är ju det viktiga vad som står i inläggen!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Avatarerna?

Inlägg av Grishnac »

"speglingen" är en funktion i forumet, Acke råkade aktivera den när vi drog igång och jag tyckte det var snyggt så vi bestämde oss för att ha kvar den. Helt odemokratiskt naturligtvis som de diktatorer vi är. Blir oket för tungt så manar jag till demonstrationer, hungerstrejkar och upplopp så kanske vi tar bort den - men bara kanske. ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""bunkrologen""]Är det så viktigt då? Spelar det verkligen så stor roll hur en avatar ser ut?
Det viktiga är väl ändå vad som står i inläggen?! :confused: [/quote]
Stämmer bra, jag var mest undrandes varför det var såhär.
[quote=""Grishnac""]"speglingen" är en funktion i forumet, Acke råkade aktivera den när vi drog igång och jag tyckte det var snyggt så vi bestämde oss för att ha kvar den. Helt odemokratiskt naturligtvis som de diktatorer vi är. Blir oket för tungt så manar jag till demonstrationer, hungerstrejkar och upplopp så kanske vi tar bort den - men bara kanske. ;) [/quote]

Det förklarar saken, men ha kvar den ni. :)
Skriv svar