Tröjor!

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

Gick det att ändra bakgrundsfärgen (den beige) eller är tanken att den ska utgöra en del av loggan?
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Ptja..provade lite ändå. Gillar att knåpa i PS.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Tröjor!

Inlägg av Grishnac »

Anar jag en prestigeladdad tävling mellan två kombatanter här?


Det får väl röstas om vilken som är bäst antar jag. Men den senare kanske blir svår på svart bakgrund?
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""Grishnac""]Anar jag en prestigeladdad tävling mellan två kombatanter här?


Det får väl röstas om vilken som är bäst antar jag. Men den senare kanske blir svår på svart bakgrund?[/quote]

Det är mycket möjligt, jag är bara glad om jag kan hjälpa till.

Jag kan givetvis göra fler i andra färger om det är så, är osäker på om man borde ha vit bakgrund på vit tröja? Loggan syns ju bättre med färgad bakgrund, men samtidigt kanske det inte är lika snyggt.
På svart tröja kan jag göra en svart bakgrund osv.
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

Gillar båda måste jag säga, snygga och stilrena :)
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Grishnac""]Anar jag en prestigeladdad tävling mellan två kombatanter här?


Det får väl röstas om vilken som är bäst antar jag. Men den senare kanske blir svår på svart bakgrund?[/quote]

I rest my case...nu vet iaf alla hur originalet ser ut....tryck och tyck vad ni vill.

PS. Bakgrunden är transparent/tröjfärgad

Lycka till!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Tröjor!

Inlägg av Grishnac »

Jag gillar ju skarpt den första loggan vi hade - den har ju dessutom använts tidigare vilket kanske ger den ett övertag, men den andra är också snygg.

Alla får tycka så tar vi den som verkar uppskattas mest, man kan ju självklart beställa vilken man vill från siten men vi på forumet ställer oss nog bakom en "offentlig" 28dagarsenare deisgn. Så får man väl göra "bootlegtryck" om man vill ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Asså det måste ju vara en tröja som tål att bli lite rastad så det är ju bra om den är smutsbrun från början. Det är ju inte knyppling vi sysslar med!
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

Minns att det för något eller några år sen började spekuleras att byta banner på forumet. Ett antal olika förslag haglade in vill jag minnas. Glad att den gamla är kvar...
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""daytripper72""]Minns att det för något eller några år sen började spekuleras att byta banner på forumet. Ett antal olika förslag haglade in vill jag minnas. Glad att den gamla är kvar...[/quote]

Såg bidragen bra ut då? Jag vill inte påstå att den nuvarande ser så bra ut, men den har ändå funnit sin plats och blivit en del av oss här på forumet tycker jag. :o
Skriv svar