Tröjor!

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Det nya förslaget gav mig mer paintball-vibbar än något annat, så jag gillar nog "orginalet" bättre ändå - den känns lite mer som en flagnad skylt i en lokal.

Har en 28d-tröja hemma som nu fått röda fläckar i tvätten (inte lika splattercoola som på nonamegivens logo dock :) - den måste ersättas...
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Skönt med lite konstruktiv kritik, tänker lägga upp fler förslag framöver men nu känns det som jag ska donka huvudet i kudden och ta mig en djup sömn inför morgondagens renoveringsarbete ute i stugan. Gäsp :o
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

Flickvännen har även hon gjort ett förslag till logga.

Går att ordna med olika bakgrundsfärg beroende på vad vi vill ha på tröjorna. Även ifall vi vill ha svartvitt eller i flera olika färger. Ju färre färger desto billigare brukar det väl vara. Dock är det ju roligare med flerfärgstryck.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
MrJ
Inlägg: 395
Blev medlem: ons 21 okt 2009, 18:20

Inlägg av MrJ »

Här är en till som gärna köper en tröjja när dessa finns till försäljning!
Spår av det förflutna - Bortglömt, övergivet och kalla kriget.
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

Jag har skummat lite genom tråden men har inga hittat nå info om ni planerar att ha tryck på magen, rygg eller valbart. What's the plan?

Av nåpon anledning är jag allergisk mot tröjor med tryck på magen.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Sugit på den här halvsura karamellen väldigt länge nu..... :p

Jag är antagligen en väldigt tråkig person, men ordet är fritt har jag hört, så därför ställer jag till sist frågan, varför ens tänka tanken ha 28ds-forum-tröjor?

Är 28ds någon form av häftig klubb, där man i sin tur ska springa runt tillsammans i ruiner i stora grupper, med likadana tröjor? Eller hoppas på att man vid en ruin ska träffa någon med likadan tröja :eek:

28ds -forumet fyller mycket väl sin roll som en plats här på nätet att utbyta info/tankar/bilder kring olika ruiner, är väl bra/tillräckligt så?

Är inte tröjor med 28ds-forum-logga att ta ett steg för långt? I mina ögon luktar det alltför mycket klubb/crew/jag vill vara ball.... :confused:

/B
Användarvisningsbild
MrJ
Inlägg: 395
Blev medlem: ons 21 okt 2009, 18:20

Inlägg av MrJ »

[quote=""benkar""]Sugit på den här halvsura karamellen väldigt länge nu..... :p

Jag är antagligen en väldigt tråkig person, men ordet är fritt har jag hört, så därför ställer jag till sist frågan, varför ens tänka tanken ha 28ds-forum-tröjor?

Är 28ds någon form av häftig klubb, där man i sin tur ska springa runt tillsammans i ruiner i stora grupper, med likadana tröjor? Eller hoppas på att man vid en ruin ska träffa någon med likadan tröja :eek:

28ds -forumet fyller mycket väl sin roll som en plats här på nätet att utbyta info/tankar/bilder kring olika ruiner, är väl bra/tillräckligt så?

Är inte tröjor med 28ds-forum-logga att ta ett steg för långt? I mina ögon luktar det alltför mycket klubb/crew/jag vill vara ball.... :confused:

/B[/quote]

Äh det är väl roligare med en 28DS-logga som prydnad på kaggen? Roligare än tex något Amerikanskt college man aldrig hört talas om eller ett Nike-märke :p (alternativet ingenting finns ju det med förståss)

Sen är det nog inte många utanför forumet som vet vad det betyder, det är ju iof rätt kul när folk får sig en tankenöt. Måste säga att samtliga "bidrag" till en eventuell logga är rentav snygga, men det är i mina ögon det.
Spår av det förflutna - Bortglömt, övergivet och kalla kriget.
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""benkar""]Sugit på den här halvsura karamellen väldigt länge nu..... :p

Jag är antagligen en väldigt tråkig person, men ordet är fritt har jag hört, så därför ställer jag till sist frågan, varför ens tänka tanken ha 28ds-forum-tröjor?

Är 28ds någon form av häftig klubb, där man i sin tur ska springa runt tillsammans i ruiner i stora grupper, med likadana tröjor? Eller hoppas på att man vid en ruin ska träffa någon med likadan tröja :eek:

28ds -forumet fyller mycket väl sin roll som en plats här på nätet att utbyta info/tankar/bilder kring olika ruiner, är väl bra/tillräckligt så?

Är inte tröjor med 28ds-forum-logga att ta ett steg för långt? I mina ögon luktar det alltför mycket klubb/crew/jag vill vara ball.... :confused:

/B[/quote]

Benkar...är det mina tankar du läst? ;)
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Medlemströjör tror jag är en vattendelare för många. En del kan inte tänka sig att dra på sig en tröja. Andra tycker det vore kul idé. Men jag tror nog tillräckligt många tycker det är bra, så det är väl bara att köra på?

Jag själv? Nja - kommer definitivt inte att köpa någon munktröja men tänker köpa en av de "mongo-stora" t-tröjorna som finns kvar. Någon gång kan det vara kul att skylta med forumet.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Tröjor!

Inlägg av Grishnac »

Alla får naturligtvis tycka som dom vill, om man inte tycker en tröja är en bra idé så får man självklart låta bli att skaffa en. Men dom som nu vill ha tröjor skadar förhoppningsvis inte forumets legitimitet genom att använda dom.
Jag använder mina två ganska ofta och jag tror aldrig någon har gjort sken av att känna igen dom.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Skriv svar