Nya logotypen

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

[quote=""daytripper72""]Trov vi fattar....![/quote]

Bunkrologen förstod inte så jag förklarade.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Nya logotypen

Inlägg av Grishnac »

Jag kan väl inte påstå att det är tyst från oss moderatorer i tråden direkt, men som tidigare sagts så anser i alla fall jag att det är en så trivial sak att diskutera om att det inte finns någon som helst anledning att ryka ihop med folk över den.

Jag visste redan från början att vissa skulle tycka den var snygg, vissa skulle hata den och vissa bara rycker på axlarna - det är liksom en ganska förutsägbar situation.
Men eftersom ingen verkar komma överens så tar jag och styr upp alltihopa genom att helt enkelt bestämma att det nu får vara den här loggan ett tag och när den har satt sig så att alla är vana vid den - då byter vi till en ny logga helt enkelt.
Lite grann som Google "if you catch my drift".

På det sättet får alla möjligheten att göra sin forumlogga och den får vara med en stund, så blir alla nöjda och kan diskutera roligare saker istället.

Jag kommer själv se till att loggan byts och mitt val går ej att överklaga, men man kan göra ett eget förslag som får hamna högst upp nästa gång eller gången därefter.
Det finns redan åtminstone en logga till som kommer upp när nu denna har tjänat sitt syfte.

Så istället för att gnälla och bli osamt om triviala ting så tycker jag att ni nu gnuggar de kreativa cellerna och kommer fram med ett eget förslag som ni kan maila till mig och jag lägger dessa i arkivet för framtida användning.


Är vi klara nu?
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

[quote=""Grishnac""]Jag kan väl inte påstå att det är tyst från oss moderatorer i tråden direkt...[/quote]


Hej Grishnac jag tänkte på mina 2 frågor.

# Vem har gjort loggan?

# Vem betalar för forumet?
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""Grishnac""]Jag kan väl inte påstå att det är tyst från oss moderatorer i tråden direkt, men som tidigare sagts så anser i alla fall jag att det är en så trivial sak att diskutera om att det inte finns någon som helst anledning att ryka ihop med folk över den.

Jag visste redan från början att vissa skulle tycka den var snygg, vissa skulle hata den och vissa bara rycker på axlarna - det är liksom en ganska förutsägbar situation.
Men eftersom ingen verkar komma överens så tar jag och styr upp alltihopa genom att helt enkelt bestämma att det nu får vara den här loggan ett tag och när den har satt sig så att alla är vana vid den - då byter vi till en ny logga helt enkelt.
Lite grann som Google "if you catch my drift".

På det sättet får alla möjligheten att göra sin forumlogga och den får vara med en stund, så blir alla nöjda och kan diskutera roligare saker istället.

Jag kommer själv se till att loggan byts och mitt val går ej att överklaga, men man kan göra ett eget förslag som får hamna högst upp nästa gång eller gången därefter.
Det finns redan åtminstone en logga till som kommer upp när nu denna har tjänat sitt syfte.

Så istället för att gnälla och bli osamt om triviala ting så tycker jag att ni nu gnuggar de kreativa cellerna och kommer fram med ett eget förslag som ni kan maila till mig och jag lägger dessa i arkivet för framtida användning.


Är vi klara nu?[/quote]

Bra Grishnac!
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Bjärke""]Hej Grishnac jag tänkte på mina 2 frågor.

# Vem har gjort loggan?

# Vem betalar för forumet?[/quote]

Bjärke...kan inte du bara liksom...försvinna...hitta på nåt annat...kryp tillbaks. Du tillför liksom ingenting...men det kommer du nog aldrig att förstå!
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""daytripper72""]Bjärke...kan inte du bara liksom...försvinna...hitta på nåt annat...kryp tillbaks. Du tillför liksom ingenting...men det kommer du nog aldrig att förstå![/quote]

Luktar typ troll lång väg..........
Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

[quote=""daytripper72""]Bjärke...kan inte du bara liksom...försvinna...hitta på nåt annat...kryp tillbaks. Du tillför liksom ingenting...men det kommer du nog aldrig att förstå![/quote]


Trevlig människosyn du har...

Trodde att jag var kvitt mobbing när jag slutade 9:an men så var det visst inte.
Du behöver inte bekymra dig Daytripper72 jag ska inte posta något mer på det här forumet.

Som avslut så vill jag förtydliga till dig Benkar. När jag skrev att du inte är oumbärglig så menar jag som moderator. Inte som fotograf och framförallt inte som människa.
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Bjärke""] ... Som avslut så vill jag förtydliga till dig Benkar. När jag skrev att du inte är oumbärglig så menar jag som moderator. Inte som fotograf och framförallt inte som människa.[/quote]

Eftertankens kranka blekhet...
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Nya logotypen

Inlägg av Grishnac »

Nu har den här tråden spelat ut sin roll, folk har fått tycka och jag har tagit ett beslut, protester mot trådstängning tas via pm till mig.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Låst