Nya logotypen

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Det är bara Godwins lag :D [/quote]

Haha...helt underbart...eller kanske man ska säga wunderbar...!
Användarvisningsbild
trafikpolisen
Inlägg: 128
Blev medlem: fre 19 jun 2009, 16:49

Inlägg av trafikpolisen »

Jag bryr mig inte om hur loggan ser ut, det är innehållet som är viktigt. Som påpekats så drivs detta forum av någons plånbok och jag tycker att vi alla ska vara tacksamma över detta. Vad är värst; en "ful" logga eller en massa reklambanners (som vi slipper) överallt?
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

jag tycker inte om den alls :eek:
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

Oj vad det gick vilt till här.

Men detta borde väl ändå inte behöva bli en sådan här diskussion. Kan vi inte bara fortsätta på att lägga upp förslag till loggor här och se vad de personer som intresserar sig för sådant tycker om dem.

Det finns ju ändå en del av forumet som heter "utvecka forumet" och där passar ju sådana här trådar bra tycker jag.


Diskussionen om att ni som driver detta forumet gör ett bra jobb eller inte tycker jag inte ens behövs då ni gör ett kanonjobb. Och man ska inte ta er moderatorer för givet på något vis då ni ju gör detta helt frivilligt och lägger säkerligen ned en hel del av er tid för att göra forumet till vad det är idag. Mycken tack till er!
Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

Inte mycket svar från varken mods eller ägare i den här tråden. E tiga det nya svarta?
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Bjärke""]Inte mycket svar från varken mods eller ägare i den här tråden. E tiga det nya svarta?[/quote]

Svarta vad? Ursäkta min OT och om det här kommer olämpligt på något sätt eller fel för den delen.

Det börjar lukta troll om dig. :(
Senast redigerad av 1 bunkrologen, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Sincro
Inlägg: 589
Blev medlem: lör 08 aug 2009, 00:41

Inlägg av Sincro »

[quote=""Bjärke""]Inte mycket svar från varken mods eller ägare i den här tråden. E tiga det nya svarta?[/quote]

Tiga är det enda rätta från moderatorernas sida tycker jag. Det känns som en ganska oviktig diskussion, måste bli 9 axelryckningar av 10 möjliga. Dessutom ser den nuvarande jättebra ut. :)

"Efter regnet kommer solsken, det tycker jag är så jättebra!"
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Jag gillar den nya logotypen, den gamla var sådär.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

[quote=""bunkrologen""]Svarta vad? Ursäkta min OT och om det här kommer olämpligt på något sätt eller fel för den delen.

Det börjar lukta troll om dig. :( [/quote]

"det nya svarta" är ett talesätt. Jag hittar ingen bra svensk beskrivning av uttrycket men här har du en engelsk:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_new_black
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Bjärke""]"det nya svarta" är ett talesätt. Jag hittar ingen bra svensk beskrivning av uttrycket men här har du en engelsk:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_new_black[/quote]

Trov vi fattar....!
Låst