Taptalk

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]förklara mer tack[/quote]

Det har redan nämts på google, men du borde likväl som jag veta att installationer av tredje part lätt kan gå åt skogen.
Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

Såg nyss att fotosidan.se nu har anslutit sig, eller vad man ska kalla det, till Tapatalk.
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Som med alla slags kod kan det finnas hål, och Tapa har haft ett par stora - så det gäller ju att hålla lite koll och uppgraderade om det kommer patchar. Men vBulletin i sig är ju inte undantaget, det har ju förekommit hål där med under åren. Jag ser dagligen exploit-försök mot gamla versioner i accessloggar mm.
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

[quote=""nonamegiven""]Det har redan nämts på google, men du borde likväl som jag veta att installationer av tredje part lätt kan gå åt skogen.[/quote]

okej....
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

Med tanke på nattens besökare... och det utan taptalk,,,,
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

Sidan fungerar bra annars med min HTC Desire :)
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]Sidan fungerar bra annars med min HTC Desire :) [/quote]

Håller med, knackar min desire två gånger på skärmen så justerar sig texten efter storleken och allt blir lättläsligt. Inget taptalk behövs, än om det varit smidigt men det är det ju redan. Forumet är inte större.
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

Hade varit smidigare med taptalk men men detta fungerar ok :)
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Inlägg av FRH »

Även jag efterlyser stöd för tapatalk. Sidan i sig funkar fint i Android, men att titta på bilder är totalt värdelöst, och det tar bort en väldigt stor del av helhetsupplevelsen.
Tapatalk har haft några tunga säkerhetsproblem som har fixats och mig veterligen finns det inga kända hål nu. Jag har dessutom aldrig varit med om utvecklare som fixat problem så snabbt som de gör, det handlar ofta bara om timmar. Jämfört det med Microsoft som tog flera år på sig att fixa väldigt allvarliga säkerhetshål i världens mest använda webbläsare... :)

Som sagt, jag önskar mig tapatalk på 28ds! Jag kan hjälpa till med installation om det behövs.
Användarvisningsbild
Vastmanland
Inlägg: 122
Blev medlem: ons 01 sep 2010, 15:13
Kontakt:

Inlägg av Vastmanland »

Önskar detta jag också :-)
Skriv svar