Forumets sökfunktion lite dålig?

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]okej....
men kan vi inte byta skin till något mörkare iaf?[/quote]

Men, herre gud, kan du inte ge dig? (Är du verklig, eller är du ett troll som bara vill krångla? Kan ju inte påstå att du via dina 36 st inlägg tillfört speciellt mycket till 28ds vad det gäller ruiner och annat.... :rolleyes: )

Nuvarande färgkombination ger en riktigt bra läsbarhet oavsett om man har en stor skärm, eller tittar på 28ds via en liten smartphone.

Blir innehållet/diskussionen på 28ds bättre av ett "mörkare skin"?

Och även denna gång ett inlägg som 28ds-medlem, inte som moderator.... Hade jag inte varit moderator så hade jag varit betydligt grövre i min kommentar... :D

/B
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Ibland tror jag att jag är på styleroom.se för att det är så ljust och luftigt här :rolleyes:
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Ibland tror jag att jag är på styleroom.se för att det är så ljust och luftigt här :rolleyes: [/quote]

ledordet är latte om det undgått någon, jag tycker om kaffe så det består. :)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

[quote=""benkar""]Men, herre gud, kan du inte ge dig? (Är du verklig, eller är du ett troll som bara vill krångla? Kan ju inte påstå att du via dina 36 st inlägg tillfört speciellt mycket till 28ds vad det gäller ruiner och annat.... :rolleyes: )

Nuvarande färgkombination ger en riktigt bra läsbarhet oavsett om man har en stor skärm, eller tittar på 28ds via en liten smartphone.

Blir innehållet/diskussionen på 28ds bättre av ett "mörkare skin"?

Och även denna gång ett inlägg som 28ds-medlem, inte som moderator.... Hade jag inte varit moderator så hade jag varit betydligt grövre i min kommentar... :D

/B[/quote]


Jisses jag är inget jävla troll vad är problemet? :confused:

Vadå bara krånglar gillar bara mörkare färger och frågar en sak :mad:

jag vill bara ge forumet en annan stämning med mörkare färger

jag gillar detta from mycket och vill bara det ska se trevligare ut

förlåt att jag bara har 36 inlägg jag är helt noob när det gäller UE

Jag vill ej krångla eller något FÖRLÅT mig då för frågan :(

jaja jag ska ge mig.........

Bild

jag kämmer mig så här nu :p
Senast redigerad av 2 Urban Exploration Gabriel, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

Hahahaha! Shit vilken cool animering, tackar för den! :D
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]Jisses jag är inget jävla troll vad är problemet? :confused:

Vadå bara krånglar gillar bara mörkare färger och frågar en sak :mad:

jag vill bara ge forumet en annan stämning med mörkare färger

jag gillar detta from mycket och vill bara det ska se trevligare ut

förlåt att jag bara har 36 inlägg jag är helt noob när det gäller UE

Jag vill ej krångla eller något FÖRLÅT mig då för frågan :(

jaja jag ska ge mig.........

Bild

jag kämmer mig så här nu :p [/quote]



Här har du ett forum med mörkare färger och stämningen du är ute efter:

http://uegbg.roflforum.net/f1-ue-goteborg

Ser ut som att en tolvåring designat alltihop, enligt mig ger det inget annat än dålig syn och kränkta smaklökar.
Forum skall vara lättlästa, lättnavigerade och se proffesionella ut - inte vara en attitydsförlänging för dom som anser att UE är svarta munkjackor, rånarluvor och springa från polisen.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

[quote=""Grishnac""]Här har du ett forum med mörkare färger och stämningen du är ute efter:

http://uegbg.roflforum.net/f1-ue-goteborg

Ser ut som att en tolvåring designat alltihop, enligt mig ger det inget annat än dålig syn och kränkta smaklökar.
Forum skall vara lättlästa, lättnavigerade och se proffesionella ut - inte vara en attitydsförlänging för dom som anser att UE är svarta munkjackor, rånarluvor och springa från polisen.[/quote]

Nej det är ett fjortis furom ser det ut som...
Jag har ej sagt att jag vill ha rånarluvor och spring från polisen teman
Jag ville vara ha en mörkare nyans kan vi släppa detta nu
Jag här redan sagt förlåt att jag frågade...
Senast redigerad av 1 Urban Exploration Gabriel, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]Jisses jag är inget jävla troll vad är problemet? :confused:

Bild

jag kämmer mig så här nu :p [/quote]

Tråkigt att du känner så :eek:

Det går IOFS inte komma ifrån att vi alla är olika... :p

Jag är medlem på x antal olika forum inom olika intresseområden, har nästan tappat räkningen, men är nog minst 10 st. (Samt med tiden blivit moderator här på 28ds och på ett annat forum)

När jag reggar mig på ett forum så gör jag det för att jag är intresserad av det som diskuteras, och tar layout/färger/loggor som något som andra redan bestämt sig för/eller beslutar ändra, orkar inte bry mig, är bara energiläckage ropa om layout och loggor, bättre lägga energin på diskussionerna, är i alla fall vad jag känner/tycker.

Jag blir inte lyckligare av att ett forum som har en layout som passar mig personligen, kanske för att jag är väl medveten om att en layout/logga osv som ALLA på ett forum personligen gillar är en utopi.

Att jag skriver "Troll?" beror på att det är ett så ganska vanligt fenomen på internetforum, en majoritet av ett forums medlemmar är som jag, "det är som det är/det ser ut som det gör även om det inte är min stil till 100%" och gör inget väsen av mer personliga åsikter, medans "troll" ofta reggar sig med avsikt att sprida falska rykten/inlägg eller skapa en allmänn o-reda på ett forum genom att ifrågasätta det mesta, istället för att helt enkelt ta forumet för vad det är med layout och istället lägga sin energi på det som diskuteras.

Ber om ursäkt om jag blandat ihop dig med trollteori och en korrekt medlem som vill att allt ska se ut precis som du själv vill/passar dig... ;)

/B
Urban Exploration Gabriel
Inlägg: 117
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 17:23

Inlägg av Urban Exploration Gabriel »

[quote=""benkar""]Tråkigt att du känner så :eek:

Det går IOFS inte komma ifrån att vi alla är olika... :p

Jag är medlem på x antal olika forum inom olika intresseområden, har nästan tappat räkningen, men är nog minst 10 st. (Samt med tiden blivit moderator här på 28ds och på ett annat forum)

När jag reggar mig på ett forum så gör jag det för att jag är intresserad av det som diskuteras, och tar layout/färger/loggor som något som andra redan bestämt sig för/eller beslutar ändra, orkar inte bry mig, är bara energiläckage ropa om layout och loggor, bättre lägga energin på diskussionerna, är i alla fall vad jag känner/tycker.

Jag blir inte lyckligare av att ett forum som har en layout som passar mig personligen, kanske för att jag är väl medveten om att en layout/logga osv som ALLA på ett forum personligen gillar är en utopi.

Att jag skriver "Troll?" beror på att det är ett så ganska vanligt fenomen på internetforum, en majoritet av ett forums medlemmar är som jag, "det är som det är/det ser ut som det gör även om det inte är min stil till 100%" och gör inget väsen av mer personliga åsikter, medans "troll" ofta reggar sig med avsikt att sprida falska rykten/inlägg eller skapa en allmänn o-reda på ett forum genom att ifrågasätta det mesta, istället för att helt enkelt ta forumet för vad det är med layout och istället lägga sin energi på det som diskuteras.

Ber om ursäkt om jag blandat ihop dig med trollteori och en korrekt medlem som vill att allt ska se ut precis som du själv vill/passar dig... ;)

/B[/quote]

Jag godtar ursäkten :cool: ;)

jag tycker också att innehållet på ett forum är viktigast
men jag tycker det blir ett trevligare besök när ett forum ser snyggt ut

Jag vill klargöra en sak med, bara för att jag föredrar ett forum med mörkare skin/tema
betyder INTE att jag är någon EU fjortis gangster med rånarluva som bryter in mig på ställen och förstör. Bara så ni förstår :)

Peace :cool:
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Urban Exploration Gabriel""]Jag godtar ursäkten :cool: ;)

jag tycker också att innehållet på ett forum är viktigast
men jag tycker det blir ett trevligare besök när ett forum ser snyggt ut

Jag vill klargöra en sak med, bara för att jag föredrar ett forum med mörkare skin/tema
betyder INTE att jag är någon EU fjortis gangster med rånarluva som bryter in mig på ställen och förstör. Bara så ni förstår :)

Peace :cool: [/quote]

Jag tycker att vi avslutar den här mörker/ljus/layouten -debatten med det Grishnac skrev:
http://28dagarsenare.se/showpost.php?p= ... stcount=23

"-ledordet är latte om det undgått någon, jag tycker om kaffe så det består"
Skriv svar