Forumets framtid

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Inlägg av htiawe »

[quote=""rjd2""]Forumet har ingen framtid om man inte fixar bilduppladdningen här :rolleyes: [/quote]

Amen.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""rjd2""]Forumet har ingen framtid om man inte fixar bilduppladdningen här :rolleyes: [/quote]

Är väldigt benägen hålla med....

Finns på sid 2 i nedan tråd ett inlägg om att det är ny webbmaster på G, bra om fler än jag frågar hur det går med det...
http://28dagarsenare.se/showthread.php?t=6069

/B
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Går ju fortfarande att lägga upp bilder på annat håll och sedan lägga upp en länk dit. ;)

Istället för att undra över forumets framtid så borde alla "äldre" medlemmar börja posta inlägg igen, inte bara läsa inlägg 3 gånger per år. Vet att jag själv har varit dålig på att lägga upp rapporter från nya ställen, har utforskat hela tiden men bara varit lat på just det här med att lägga upp bilder och starta nya trådar.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""Saddam""]Går ju fortfarande att lägga upp bilder på annat håll och sedan lägga upp en länk dit. ;)

Istället för att undra över forumets framtid så borde alla "äldre" medlemmar börja posta inlägg igen, inte bara läsa inlägg 3 gånger per år. Vet att jag själv har varit dålig på att lägga upp rapporter från nya ställen, har utforskat hela tiden men bara varit lat på just det här med att lägga upp bilder och starta nya trådar.[/quote]

Du har rätt, men latheten att ladda upp bilder hos tredepart tog över. Material att dela är det ingen brist på.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Saddam""]Går ju fortfarande att lägga upp bilder på annat håll och sedan lägga upp en länk dit. ;)

Istället för att undra över forumets framtid så borde alla "äldre" medlemmar börja posta inlägg igen, inte bara läsa inlägg 3 gånger per år. [/quote]

Jo, jag vet....

Under en period postade jag en hel del på Engelska 28dl. Där kan man inte lägga upp bilder i forumet, utan måste lägga upp bilder på "egen plats", sedan lägga in bildlänkar, men till sist gav jag upp, för omständigt, man blir väl slö med åldern.. :D

Som Moderator tittar jag in på 28ds varje dag, men lite dålig på att skriva något... :o

/B
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

Jag tittar in åtminstånde en gång om dagen. Men är ruskigt dålig på att lägga in något :( . Har ingen Fb och vill inte ha.
Användarvisningsbild
dalo
Inlägg: 80
Blev medlem: lör 16 okt 2010, 20:10
Kontakt:

Re: Forumets framtid

Inlägg av dalo »

Vill gärna, gärna gärna att forumet lever vidare. Det här är så mycket bättre än något Facebook i världen!
/ Daniel Lönn
mackanmedkorv
Inlägg: 22
Blev medlem: ons 29 maj 2013, 21:37

Re: Forumets framtid

Inlägg av mackanmedkorv »

För att få någorlunda igång lite aktivitet i forumet så har jag märkt att uppmärksamhet riktas mer mot övergivna saker än platserna man har varit på?
Är just ruinturism/urbanexploring bara en urvattnad hype bland lekmännen då facebookgrupperna har mer aktivitet riktad på ändamålet än ett dedikerat forum?

Bu eller bä?

MVH
Marcus
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Re: Forumets framtid

Inlägg av Elagabalus »

Ja du. Vet inte riktigt. Personligen är jag ute nästan lika mycket som förr men lägger alltmer sällan upp bilder. Dålig respons och jag är själv lika dålig på att ge respons. Blir att man delar bilder med kompisar mest. Lite synd är det
Skriv svar