T-shirt

Ämnen relaterade till forumet. Kom gärna med tips, åsikter etc.

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
AccL
Inlägg: 47
Blev medlem: ons 22 okt 2008, 10:53

Inlägg av AccL »

Även min kom fram helt utan problem!

Riktigt snygg måste jag säga, och som någon skrev så är M liiite stor i storlek men det är nog inga problem om man ser till att äta om dagarna ;)
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""AccL""]Även min kom fram helt utan problem!

Riktigt snygg måste jag säga, och som någon skrev så är M liiite stor i storlek men det är nog inga problem om man ser till att äta om dagarna ;) [/quote]

Tröjan ska vara för stor, så det blir utrymme över för ett litet tomt och övergivet utrymme att bära närmast hjärtat. :rolleyes:
Användarvisningsbild
Älgben
Inlägg: 341
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 12:40
Kontakt:

Inlägg av Älgben »

[quote=""albin""]Tröjan ska vara för stor, så det blir utrymme över för ett litet tomt och övergivet utrymme att bära närmast hjärtat. :rolleyes: [/quote]

Poetiskt eller tragiskt, jag har inte bestämt mig än... :)
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Älgben""]Poetiskt eller tragiskt, jag har inte bestämt mig än... :) [/quote]

Sliskigt blir min dom!
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""AccL""]Även min kom fram helt utan problem!

Riktigt snygg måste jag säga, och som någon skrev så är M liiite stor i storlek men det är nog inga problem om man ser till att äta om dagarna ;) [/quote]
[quote=""albin""]Tröjan ska vara för stor, så det blir utrymme över för ett litet tomt och övergivet utrymme att bära närmast hjärtat. :rolleyes: [/quote]
Ni är bara för roliga... Har inte testat min än, men den ser stor ut för att vara L.

(jag gillar stora tröjor)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""Saddam""]Ni är bara för roliga... Har inte testat min än, men den ser stor ut för att vara L.

(jag gillar stora tröjor)[/quote]

Haa, testade min XL, mindre än så hade inte gått...... -dags att gå ner nåt kilo kanske eller ....... 10.

Snygg är den iaf.
Användarvisningsbild
NoFace
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 20:35

Inlägg av NoFace »

[quote=""albin""]Tröjan ska vara för stor, så det blir utrymme över för ett litet tomt och övergivet utrymme att bära närmast hjärtat. :rolleyes: [/quote]

Jag har redan ett sådant där utrymme mellan öronen
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""NoFace""]Jag har redan ett sådant där utrymme mellan öronen[/quote]

Hum, det skapar en del funderingar kring hur du ser ut. Har du alltså öronen nära hjärtat? Jaha, just det. Du har ju inget ansikte att placera dem vid ;)

Okej, ursäkta nivån. Det är sent och vi har grävt i Yggers grotta hela dagen.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: T-shirt

Inlägg av Grishnac »

Det har varit lite hektiskt en tid nu, men för den som vill ha en tröja så finns det fortfarande kvar ett gäng och dom kan skickas omgående.
Dock måste jag ha förskottsbetalning för att finansiera frakten just nu.

Men dra iväg ett mail med beställningen och skriv er adress och vilken storlek på tröja ni vill ha (M, L & XL) så får ni kontonummer av mig, notera erat namn i betalningen så kommer tröjan inom en dag.

Tröjorna kostar fortfarande 150:-
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Arkiv N
Inlägg: 173
Blev medlem: tis 23 jun 2009, 18:58

Inlägg av Arkiv N »

Så de är alltså stora i storleken... Har M i vanliga fall och jag hatar att gå runt i säck t-shirt :( Hur är dom i ärmarna? Eftersom det är fruit of the loom misstänker jag att det är överdimensionerade luftärmar... Äh jag får springa till en inter sport och testa en M, har för mig att de haft fruit of the loom.
Skriv svar