Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

ÄNTLIGEN: -Nicotinell Mögel!

Inlägg av benkar »

2 st Mögeltrådar ihopslagna /Mod /benkar


Då har den äntligen kommit, produkten många väntat länge på!

Nicotinell Mögel tuggummi

Jag har efter lite mailande med den produktansvarige uppfattat att man har flera olika målgrupper:

1. PC/nät-ruinturisten som vid sitt nätturistande på forum och bland gallerier och bloggar, vill få en bättre helhetsupplevelse, verkligen känna den unkna smaken av mögel och förfall samtidigt som man ser och läser om fina ruiner.

2. Ruinturister som under sommarhalvåret utsatt sig för mögel och unken doft/luft, byggt upp ett mögelberoende, som under "off-season" leder till svårartad abstinens i form av skakningar, frossbrytningar, och kraftiga humörsvängningar. Några Nicotinell Mögel tuggummi per dygn lindrar besvären fram till kommande ruinsäsong.

3. Ruinturisten som vill dra ner på antalet ruinbesök, eller lägga av helt, då är Nicotinell Mögel tuggummi räddningen, man fasar ut ruinbesöken, använder Nicotinell Mögel tuggummi under en period, tills man är helt fri från sitt Ruinberoende.

Fick inte nämna det egentligen, men lanseringen av Nicotinell Mögel -plåster är snart på gång!

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av 1 benkar, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: trådihopslagning
Användarvisningsbild
Colarain
Inlägg: 1001
Blev medlem: sön 19 apr 2009, 19:52
Kontakt:

Inlägg av Colarain »

Ha ha, det var nog det bästa på länge. :D

Bäst att lägga upp ett lager - risk för snabb slutförsäljning! ;)
Att flyga är konsten att kunna kasta sig till marken och missa
http://colarain.pixbox.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Vafan, kom precis på vad jag lider av(tack Benkar), trodde länge att ryckningarna i avtryckarfingret var tecken på andra beroenden som t.ex. fotografering... eller gevärsskytte(har inte varit på skjutbanan på 2 år).

Hoppas att dessa inte är alltför dyra.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Saddam""]Vafan, kom precis på vad jag lider av(tack Benkar), trodde länge att ryckningarna i avtryckarfingret var tecken på andra beroenden som t.ex. fotografering... eller gevärsskytte(har inte varit på skjutbanan på 2 år).

Hoppas att dessa inte är alltför dyra.[/quote]

Jag själv satt med skakningar på jobbet idag, har pågått i flera veckor när jag tänker efter, och fick kommentarer från kollegorna om att jag var dryg och vresig, -"Är du bara bakis eller har du missbruksproblem?"

Förstår nu vad det hela handlade/handlar om... Akut brist på mögelsporer och unken luft :mad:

Runt 189 kr för ett 96-pack, betydligt billigare än att med bil eller tåg åka till en möglig ruin ovan eller under jord! Räcker ju 1 månad om man klarar sig med 3 st gummin per dygn!

/B
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""benkar""]-"Är du bara bakis eller har du missbruksproblem?"
[/quote]
Ha ha ha! :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
baaz
Inlägg: 1392
Blev medlem: tor 25 sep 2008, 08:09
Kontakt:

Inlägg av baaz »

Tror bestämt benkar behöver ut och sniffa lite sporer snart. Nu är det andra dräparen på kort tid. :)
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

Tur man jobbar i en fuskbyggd lokal från 65-70, där behöver man inte bli abstinent.
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
Norrhyttan
Inlägg: 348
Blev medlem: sön 04 okt 2009, 14:54

Sv: ÄNTLIGEN: -Nicotinell Mögel!

Inlägg av Norrhyttan »

På tal om abstinens.
Jag som tycker att asbest kan vara lite sexigt fick ett bord med en skiva av vattenskuren Eternit när jag fyllde 40 nyligen. Den runda skivan innehåller även ett asbestpussel man kan lägga medan man röker cigarr, fristående från skivan finns en handknackad askkopp med fjäderbelastad cigarrhållare.
Bredvid låg en oöppnad förpackning Eternit-plattor.
Det är aldrig för sent för en lycklig barndom
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

hahaha fantastiskt, själv sitter jag här och tuggar med lakritssmak. Och se vad man gått miste om...
Användarvisningsbild
ruckel.se
Inlägg: 203
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 19:40
Kontakt:

Inlägg av ruckel.se »

Kommer de säljas på OKQ8? After avregleringen så har de snabbt fått in ett sortiment av näsdroppar, huvudvärkstabletter, etc förutom vanliga nikotintuggummin.
Skriv svar