Därför missbrukar ruinturisterna mögel
Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde
ÄNTLIGEN: -Nicotinell Mögel!
2 st Mögeltrådar ihopslagna /Mod /benkar
Då har den äntligen kommit, produkten många väntat länge på!
Nicotinell Mögel tuggummi
Jag har efter lite mailande med den produktansvarige uppfattat att man har flera olika målgrupper:
1. PC/nät-ruinturisten som vid sitt nätturistande på forum och bland gallerier och bloggar, vill få en bättre helhetsupplevelse, verkligen känna den unkna smaken av mögel och förfall samtidigt som man ser och läser om fina ruiner.
2. Ruinturister som under sommarhalvåret utsatt sig för mögel och unken doft/luft, byggt upp ett mögelberoende, som under "off-season" leder till svårartad abstinens i form av skakningar, frossbrytningar, och kraftiga humörsvängningar. Några Nicotinell Mögel tuggummi per dygn lindrar besvären fram till kommande ruinsäsong.
3. Ruinturisten som vill dra ner på antalet ruinbesök, eller lägga av helt, då är Nicotinell Mögel tuggummi räddningen, man fasar ut ruinbesöken, använder Nicotinell Mögel tuggummi under en period, tills man är helt fri från sitt Ruinberoende.
Fick inte nämna det egentligen, men lanseringen av Nicotinell Mögel -plåster är snart på gång!
/B
Då har den äntligen kommit, produkten många väntat länge på!
Nicotinell Mögel tuggummi
Jag har efter lite mailande med den produktansvarige uppfattat att man har flera olika målgrupper:
1. PC/nät-ruinturisten som vid sitt nätturistande på forum och bland gallerier och bloggar, vill få en bättre helhetsupplevelse, verkligen känna den unkna smaken av mögel och förfall samtidigt som man ser och läser om fina ruiner.
2. Ruinturister som under sommarhalvåret utsatt sig för mögel och unken doft/luft, byggt upp ett mögelberoende, som under "off-season" leder till svårartad abstinens i form av skakningar, frossbrytningar, och kraftiga humörsvängningar. Några Nicotinell Mögel tuggummi per dygn lindrar besvären fram till kommande ruinsäsong.
3. Ruinturisten som vill dra ner på antalet ruinbesök, eller lägga av helt, då är Nicotinell Mögel tuggummi räddningen, man fasar ut ruinbesöken, använder Nicotinell Mögel tuggummi under en period, tills man är helt fri från sitt Ruinberoende.
Fick inte nämna det egentligen, men lanseringen av Nicotinell Mögel -plåster är snart på gång!
/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av 1 benkar, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: trådihopslagning
Anledning: trådihopslagning
Ha ha, det var nog det bästa på länge. 
Bäst att lägga upp ett lager - risk för snabb slutförsäljning!

Bäst att lägga upp ett lager - risk för snabb slutförsäljning!

Att flyga är konsten att kunna kasta sig till marken och missa
http://colarain.pixbox.se
http://colarain.pixbox.se
Vafan, kom precis på vad jag lider av(tack Benkar), trodde länge att ryckningarna i avtryckarfingret var tecken på andra beroenden som t.ex. fotografering... eller gevärsskytte(har inte varit på skjutbanan på 2 år).
Hoppas att dessa inte är alltför dyra.
Hoppas att dessa inte är alltför dyra.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
[quote=""Saddam""]Vafan, kom precis på vad jag lider av(tack Benkar), trodde länge att ryckningarna i avtryckarfingret var tecken på andra beroenden som t.ex. fotografering... eller gevärsskytte(har inte varit på skjutbanan på 2 år).
Hoppas att dessa inte är alltför dyra.[/quote]
Jag själv satt med skakningar på jobbet idag, har pågått i flera veckor när jag tänker efter, och fick kommentarer från kollegorna om att jag var dryg och vresig, -"Är du bara bakis eller har du missbruksproblem?"
Förstår nu vad det hela handlade/handlar om... Akut brist på mögelsporer och unken luft
Runt 189 kr för ett 96-pack, betydligt billigare än att med bil eller tåg åka till en möglig ruin ovan eller under jord! Räcker ju 1 månad om man klarar sig med 3 st gummin per dygn!
/B
Hoppas att dessa inte är alltför dyra.[/quote]
Jag själv satt med skakningar på jobbet idag, har pågått i flera veckor när jag tänker efter, och fick kommentarer från kollegorna om att jag var dryg och vresig, -"Är du bara bakis eller har du missbruksproblem?"
Förstår nu vad det hela handlade/handlar om... Akut brist på mögelsporer och unken luft

Runt 189 kr för ett 96-pack, betydligt billigare än att med bil eller tåg åka till en möglig ruin ovan eller under jord! Räcker ju 1 månad om man klarar sig med 3 st gummin per dygn!
/B
- mopedhuligan
- Norrhyttan
Sv: ÄNTLIGEN: -Nicotinell Mögel!
På tal om abstinens.
Jag som tycker att asbest kan vara lite sexigt fick ett bord med en skiva av vattenskuren Eternit när jag fyllde 40 nyligen. Den runda skivan innehåller även ett asbestpussel man kan lägga medan man röker cigarr, fristående från skivan finns en handknackad askkopp med fjäderbelastad cigarrhållare.
Bredvid låg en oöppnad förpackning Eternit-plattor.
Jag som tycker att asbest kan vara lite sexigt fick ett bord med en skiva av vattenskuren Eternit när jag fyllde 40 nyligen. Den runda skivan innehåller även ett asbestpussel man kan lägga medan man röker cigarr, fristående från skivan finns en handknackad askkopp med fjäderbelastad cigarrhållare.
Bredvid låg en oöppnad förpackning Eternit-plattor.
Det är aldrig för sent för en lycklig barndom