Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Inlägg av benkar »

Efter ett långvarigt missbruk av mögel så valde jag till sist att träda fram och berätta om det hela för Metro, till en viss del i alla fall, ni som bor i Stockholm kunde troligen läsa om det idag.

Under kommande jul och nyår läggs jag in för avgiftning så att jag kanske kommer bort från missbruket av mögel, är inte så kul som många tror, och hoppas ni stödjer mig under denna tunga period. Samt, håll er borta från mögelmissbruket, är f..n inte kul när man väl hamnat i mögel-träsket :(

Skärmdumpade aktuell sida från dagens Metro på nätet lite snabbt. Klicka på + -tecknet i bildens övre vänstra hörn för att få bilden/texten möjlig läsa.

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
baaz
Inlägg: 1392
Blev medlem: tor 25 sep 2008, 08:09
Kontakt:

Inlägg av baaz »

Starkt benkar, klart jag stöttar dig. Själv kan jag dock inte påstå att jag är beroende. Kan inte bli det heller eftersom jag bara festsnortar mögel då och då. Det är inte så farligt. Mycket värre i Stockholm.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""baaz""]Starkt benkar, klart jag stöttar dig. Själv kan jag dock inte påstå att jag är beroende. Kan inte bli det heller eftersom jag bara festsnortar mögel då och då. Det är inte så farligt. Mycket värre i Stockholm.[/quote]

Tack för ditt stöd :)

Men, akta dig, mitt mögelmissbruk började med lite enstaka helg/utflyktssnortande av mögel, sedan spårade det ur, och det ska du veta, mögel är svårt finna i Stockholm, lättare när man kommer ut till mindre orter!

/B
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""baaz""]Starkt benkar, klart jag stöttar dig. Själv kan jag dock inte påstå att jag är beroende. Kan inte bli det heller eftersom jag bara festsnortar mögel då och då. Det är inte så farligt. Mycket värre i Stockholm.[/quote]

Även om det bara nyttjas i exklusiva kretsar och någon enstaka gång då och då så är det lätt att fastna i missbruk.
Forskare provade att ge råttor fri tillgång till alla kända droger, det enda som de tog av tills de dog var just mögel.. :eek:
Användarvisningsbild
trafikpolisen
Inlägg: 128
Blev medlem: fre 19 jun 2009, 16:49

Inlägg av trafikpolisen »

"Jag har inga problem, jag kan sluta precis när jag vill"
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""CB Milton""]Vänta bara tills man går över till att till vardags äta mögelost[/quote]

Jag brukar röka min ost...
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""bunkrologen""]Jag brukar röka min ost...[/quote]

Ger dålig effekt, bättre finhacka mögelosten ordentligt, så att det blir som ett pulver, sedan bara lägga ut en sträng på ett litet silverfat och dra i sig...

/B
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Håller man sig till vitmögel är det väl helt OK, jag kan iallafall sluta när jag vill. Men jag har några polare som gått ner sig i svartmögelträsktet, det är tunga grejer.

För att inte tala dom som vallfärdar till mögelbunkern i Dalarna... Mögelknarkarnas Goa.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""wildhack""]
För att inte tala dom som vallfärdar till mögelbunkern i Dalarna... Mögelknarkarnas Goa.[/quote]

Så sant så sant, rena rama himmelriket, till och med olika kvaliteér i ett samma rum, bara att fladdra runt med sugröret! :)

Bodde där ett tag, men det var ett sådant jäkla spring, en massa folk som störde hela tiden :mad:

Överväger ändå stark att strunta i avgiftningen och dra iväg på en liten utflykt istället...

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar